what is the difference
what is the difference
Between a new husband & a new dog?"After a year the dog is still
excited to see u."
by Pak101.com (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
Husband wife mein ladai hoi
Husband wife mein ladai hui,
Husband ghar se chala gaya ,
Husb:Raat ko phone pe ,"Khane main kya hai"
Wife:Zeher.
Husb:Mai der se aaoonga, tum kha kar so jana:
by Pak101.com (few years ago!)
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was working 1st time in a garment shop.
A customer girl asked:
Underwear dikhana plz.
Sardar thora sharmakar:
G aaj nahi pehni.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ab rishty wale ap ko dekhne aayen to apne mu par meezan ka oil laga dena,
kiun k
har cheez meezan me achi lagti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
India is nation and Dadar is station,
wha wha
India is nation and& dadar is station,
Do not fall in love, First complete your Education
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal 1- mein is mental hospital mein
naya hu,
mujhe pagalok sardar se milna hai
Pagal 2- Ssshhhh....... Chup......!!
Awaz mat karo, Boss funny msg Padh raha hai.....
by khalid hussain (few years ago!)
A beautiful female college student comes to a
young professor’s office.
She glances down the hall, closes his door, kneels
pleadingly, “I would do anything to pass this exam.”
She leans closer to him, flips back her hair, gazes
meaningfully into his eyes. “I mean…” she whispers,
“… I would do…anything!!!”
He returns her gaze. “Anything???”
“Yes… Anything!!!”
His voice turns to a whisper. “Would you…..
study???”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA SHEET PLZ
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Dr.sab,,, I am suffering from loose motions!
Doctor:Kinni patli a rhee hy?
Sardar:
Dr. sab!Bus samaj lavo k tussi oday naal gararay kar sakday h0
by Pak101.com (few years ago!)
Basanti : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News. Basanti : Shadi se pahle pitaji ko bataya tha to bahut maar padi th ...
by Mazhar Khan (few years ago!)