i was talking about exams
gf: hi
bf: what ?
gf; I cheated
bf : so what do u think i love u ? i have been cheating u frm past 2 yrs .
gf: cried and said noooo .. i was talking about exams.
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Ho mera kam in fakiron ko sms karna,
In kanjoso garibon ka inbox bharna,
Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,
Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa- Tum Jo Bol Rahe Ho Mujhe Sunai Nahi De Raha Hai.
thoda Sor se Bolo to awaz aaye
Banta- Main To Chewing Gum Chaba Raha Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl
closed her eyes & return back saying love is blind.
Boy in air opened his parachute saying love never
dies.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?
Mehmaan-Dono Le Aao..
Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- What is Ur Father?
SANTA- I.C.S In Summer & P.C.S In Winter
Tchr-What?
SNTA- Icecrem Seller In Summer& Pakoda Chat Seller In Winter
by Pak101.com (few years ago!)
2 choohe darkht pe baithe the ,darakht k neche se aik hathi guzra, aur aik chooha us k uper ja gira ,hathi ruk gaya, 2nd:daba k rakh sale ko me bi ata hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: Hey, I bought a New i-Phone 5s
Girl: WOW!!
Konsi Company ka Hai??
Boy: Ja Behan Tu Ghar Ja,
Reebok ka Hai..:-D
by lescol (few years ago!)
Apne Option Hi Nahi Dia!
KBC me Amitabh to Santa - Wat's ur father's name?
Santa khamosh baitha raha
Amitabh- Jawaab dijiye!
Santa- Sir, apne option hi nahi dia!!
by Pak101.com (few years ago!)
Agr koi mujhe acha lagta hai to acha wo nai me hun
aur agr koi mujhe bura llagta hai to bura wo hai me to nai kiun k me to acha hun.
by Sabir shah (few years ago!)