Petrol ke rate badhne par Santa bola
Petrol ke rate badhne par Santa bola: “Menu koi farak nahin penda. Pehle bhi 100 ka bharwata tha ab bhi 100 ka bharwata hoon.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
A boy Found Aladin's Lamp,
He Asked Him To Increase All Girls Brain Ten Times More..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
He Laughed & Said:
.
.
Multiplication Does Not Apply On Zero.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan bus me pori seat par pheal kar betha tha
Stop se ek aadmi cadha aur jaga mange
Pathan:oye tere ko pta nahe k me kun he?
Aadmi dar gaya aur khada raha
Next stop se ek aadmi cadha aur jaga mangi
Pathan ne phr bharm karwaya
Us ne pathan ko pakd lia aur kaha bta to kun he?
Pathan:muhammad gul khan zai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan ny 100 ka balance galt no py bhej diya phir call ki ore kaha: o yaar hamara100 rupya wapis karo.
PUNJABI:lekin mjy tow 80 rupy mily hein.
PATHAN: ok mein20 ore bhejta hn.
by sarmad abbas (few years ago!)
A GIFT FOR U
I have a GIFT 4 u Plz close ur eyes
1
2
3
4
5
7
8
9
10
Cheater
You did not close ur eyes
Now No GIFT 4 U BYE.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Razzi (few years ago!)
God Created Millions Of Faces With Different Looks..
But When He Reached China, He Was Exhausted.
Then He Started
Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER: PAPPU, give me a sentence starting with “I”.
PAPPU: I is…
TEACHER: No, PAPPU. Always say, “I am.”
PAPPU: All right… “I am the ninth letter of the alphabet.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?
Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by Pak101.com (few years ago!)
My wife and I were watching some TV show the
other nite where the wife hired a private
detective to follow her husband and see if he were
infact "cheating" on her. I asked my wife if she
would ever do that. She said, "Well not so much to
find out who the other woman was, but to see if I
could find out what she saw in ya."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo aur Rabri ik dusre se gussa the aur apas me baatcheet nahi kar rahe the.
Laloo ko subha kahi jana tha. Voh Rabri ke bed ke pas ik note rakh deta hai: "Humko kal subhe paanch baje utha dena."
Agle din Laloo ki neend subhe 8 baje khulti hai. Uske talbe par note likha hota hai: Dear Husband Paanch baje gaye hai, uth jao
by Pak101.com (few years ago!)