Sardar Apne Bhai Ko Mar Raha Tha

1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.

by Razzi (few years ago!) / 1025 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila. Wo Uss

Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
wrong no

Husband calls his wife

Nokrani ne call uthai

Husband: Begam se baat karwao

Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain

Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon

Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao

Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai

Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai

Nokrani: Nahi

Husband: Sorry wrong number :-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Chor,Police se chupta hua

1 Chor,Police se chupta hua 1 tuti Qabr me lait gya.Qareeb se kuch Pathan guzray to unho ne socha ke shayed log Mayat par Matti dalna bhool gaye.

Fatta fatt Matti dalna shuru kar di. Chor bola:

“Bachao Bachao”

Pathan:

“Oh Khocha Jaldi Jaldi Matti daalo is par to Azaab shuru ho gaya ha..

by Pak101.com (few years ago!)
Tum meri zindgi ho

Hsbnd: (in romantic mood):Tum meri zindgi ho....

Wife: aur kaho achcha lag raha hai....

Hsbnd: aur LANAT hai aisi zindagi pe...

by Pak101.com (few years ago!)
Husband Wife

Husband Wife Main Larai Ho Gayi
Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->

by nadeem (few years ago!)
Neend Or Susti

Neend Or Susti Hamari Dushman Hai

Allama Iqbal

Hmen Apne Dushman Se b Piyar Krna Chahye

Qaid e Azam

Ab Banda BABA Ke Many Ya Chacha Ke.?

by Mazhar Khan (few years ago!)
2014 ka NEW MSG

Good news for BOYS”

Ab kio Larki apko bhai
boly
To tension Nahi Lena

QK

Main nay soch soch k
Iska B torr Nikal lia
Hai,
B.H.A.I means.

B=Best.

H=Husband

A=Among.

I=Ideals.

Larko Sir utha k Geo
jab tak D-G Ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya

Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda

by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai

2nd sardar:door ka mein samjha nahin

sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Pak101.com (few years ago!)
Dost kase mara?

Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook