Sardar Apne Bhai Ko Mar Raha Tha
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Razzi (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Husband calls his wife
Nokrani ne call uthai
Husband: Begam se baat karwao
Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain
Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon
Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao
Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai
Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai
Nokrani: Nahi
Husband: Sorry wrong number :-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Chor,Police se chupta hua 1 tuti Qabr me lait gya.Qareeb se kuch Pathan guzray to unho ne socha ke shayed log Mayat par Matti dalna bhool gaye.
Fatta fatt Matti dalna shuru kar di. Chor bola:
“Bachao Bachao”
Pathan:
“Oh Khocha Jaldi Jaldi Matti daalo is par to Azaab shuru ho gaya ha..
by Pak101.com (few years ago!)
Hsbnd: (in romantic mood):Tum meri zindgi ho....
Wife: aur kaho achcha lag raha hai....
Hsbnd: aur LANAT hai aisi zindagi pe...
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Wife Main Larai Ho Gayi
Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
by nadeem (few years ago!)
Neend Or Susti Hamari Dushman Hai
Allama Iqbal
Hmen Apne Dushman Se b Piyar Krna Chahye
Qaid e Azam
Ab Banda BABA Ke Many Ya Chacha Ke.?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Good news for BOYS”
Ab kio Larki apko bhai
boly
To tension Nahi Lena
QK
Main nay soch soch k
Iska B torr Nikal lia
Hai,
B.H.A.I means.
B=Best.
H=Husband
A=Among.
I=Ideals.
Larko Sir utha k Geo
jab tak D-G Ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Tanveer Hussain (few years ago!)