Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila. Wo Uss
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 827 views
Similar Jokes
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Sardar Ko Machar Ne Kata
To Sardar Ne Poocha Tum To Raat Me Kattay Ho Abhi Kaisay
To Machar Ne Kaha Mere Ghar Kay Halat Theek Nahi Hain Is Liye
“OVER TIME” Kar Raha Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8
dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjus Aadmi-Bagal Wale Ghar Se Iodex Le Kar Aao
Wife-Wo Log Nahi Denge
Aadmi-Kite Kanjus Hai Wo Log...
Jane Do Humara Hi Lekar Aao
by Pak101.com (few years ago!)
Top Class Ka Reply.
Girl to Boy:
Ek taraf Paisa hy
Ek taraf Dimag
Kia lo ge?
Boy: Paisa
Girl: Galat... agr ma hoti tou Dimag leti.
Boy: Jis k pas jo nahi ha , wo wohi leta ha :P
by Pak101.com (few years ago!)
pharmacist to customer:
to buy anti-depression pills sir,
you need a proper prescription.
simply showing a picture of your wife is not enough.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Sardar: “I killed a person” convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is you will go to jail.
by Pak101.com (few years ago!)
Chemistry teacher: what is the
chemical formula of water?
Student: HIJKLMNO
Teacher: whats this non sense?
student: yesterday u said H to O.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ka ßaita Awaaz ßadal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy..
"Maira ßaita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa §Akta"
Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay §Y ßola..
Tum Kon ßaat Ker Rahay Hou?
ßacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ßaat Ker Rahay Hain..
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Wife- i will die.
Husband- i will also die.
Wife- Why do you want 2 die?
hasband- bcoz ma itni khushi bardasht nahi kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)