Neend Or Susti
Neend Or Susti Hamari Dushman Hai
Allama Iqbal
Hmen Apne Dushman Se b Piyar Krna Chahye
Qaid e Azam
Ab Banda BABA Ke Many Ya Chacha Ke.?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1105 views
Similar Jokes
A lecturer delivering a talk on the demoralizing effect of legal separation said, "Love is a quest; the proposal a request; the giving in marriage a bequest; the actual marriage, a conquest."
"What is a divorce?" a voice from back asked.
Swift as lightning came the reply,"Ah, that's the inquest."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Student: Sir, kiya aap mujhay aik aesay kaam kee saza daingay jo maen nay naheen kiya."
Teacher: Naheen, maen aesa kyoon karoonga bhala.
Student: Shukriya sir, baat ye hae kay aaj maen nay homework naheen kiya.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar is sms ko delete kiya to kutta..
Forward kiya to chutiya..
Save kiya to haraami..
Kuch nahi kiya to gandu..
Reply kiya to bharwa..
Ab ker le jo ker sakta hai..
Ghussa huwa to gand phaar dun ga..
Or muskuraya to chod dun ga..
Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: pakistan k ktne sube hyn,
pathan:4
teacher :good pehli dafa sahi jawab dia hy chalo ab un k naam batao,
pathan: mashriq maghrib shumal junob ..
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Ladkiyan Kabhi Khud Pyhar Ka Izhar Pehle Q Nahi Karti?
Intresting Jawab.
Taki Break-up Karte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Pichhe Pade The Main Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa> What is different between COFFEE shop & WINE shop
Banta> coffee shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Pak101.com (few years ago!)
Law Of Conservation Of Knowledge:
No matter how long the lecture may be,
The Knowledge before and after the lecture
Remains the Same. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Akbar kaun tha?
Student: pata nahi sir.
Teacher: padaai ke taraf dyaan do, pataa chalegaa
Student: Aap battayiye. Suresh kaun hai?
Teacher: pata nahi.
Student: apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata chalega.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.
Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.
Girl: Well that's because we aren't married yet.
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)