pathan
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D
by ubaid ur rehman (few years ago!) / 819 views
Similar Jokes
Aik kutta doosray se: Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A man in Hell asked Devil: Can I make a call to my Wife? After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mulayam singh ek gao me vote mangne gye or 1
budhiya se bole-mata g cycle ka dhyan rkhna
budhiya-Me to tatti ja rahi hu
tu cycle me tala lga de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: hi baby :*
Boy: hii sweet heart...(sending failed)
Girl: Are you there?? :(
Boy: yes yes..I'm here...(sending failed)
Girl: are you ignoring me or what?? :X
Boy: honey I'm not..i m right here..(sending failed)
Girl: Its over..
don't you ever talk to me again !! :@
Boy: Damn ! go to hell.. :@ (message send) :O :O :P
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar shop per surf lene gaya,
SHOP KEEPER:is me quaid-e-Azam ki topi nahi hai
PATHAN: gandi parri hai usi k liye to surf lene aya hon..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st Pathan: 2+2 kitne hote hain?
2nd: Tummhe pata nai mjhe Social Studies nhi aati.
1st: Per main ne to Islamiat ka sawal pocha hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,
FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!)
Man:Tere pass mobile hy to phir tu neMuje Letter kyu post kya?..
Sardar:Oy! Me ne tere mobile pr CALLKe thi par awaz aaei“Plz try Letter”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to children is ki English main translate karo:
“Saima ny kapre pahen liye hain”
Children: “Shit we are late” :-
by hearthackervsgirls (few years ago!)