pathan

Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D

by ubaid ur rehman (few years ago!) / 819 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Oye aaj kal jahan rush ho

Aik kutta doosray se: Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.

Doosra: Kyon?

Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
man in hell

A man in Hell asked Devil: Can I make a call to my Wife? After making call he asked how much to pay.

Devil : Nothing, Hell to hell is Free.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek gaoun main bote mangne

Mulayam singh ek gao me vote mangne gye or 1
budhiya se bole-mata g cycle ka dhyan rkhna
budhiya-Me to tatti ja rahi hu
tu cycle me tala lga de.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: hi baby

Girl: hi baby :*
Boy: hii sweet heart...(sending failed)

Girl: Are you there?? :(
Boy: yes yes..I'm here...(sending failed)

Girl: are you ignoring me or what?? :X

Boy: honey I'm not..i m right here..(sending failed)

Girl: Its over..
don't you ever talk to me again !! :@

Boy: Damn ! go to hell.. :@ (message send) :O :O :P

by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar

PATHAN naqli note lekar shop per surf lene gaya,

SHOP KEEPER:is me quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN: gandi parri hai usi k liye to surf lene aya hon..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2+2 kitne hote hain?

1st Pathan: 2+2 kitne hote hain?

2nd: Tummhe pata nai mjhe Social Studies nhi aati.

1st: Per main ne to Islamiat ka sawal pocha hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Surjit bhai apne ghar

Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?

Surjit: hua yun ki…

Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use

Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.

by Pak101.com (few years ago!)
“Plz try Letter”

Man:Tere pass mobile hy to phir tu neMuje Letter kyu post kya?..
Sardar:Oy! Me ne tere mobile pr CALLKe thi par awaz aaei“Plz try Letter”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shit we are late

Teacher to children is ki English main translate karo:
“Saima ny kapre pahen liye hain”
Children: “Shit we are late” :-

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook