Patni: Agar mein mar jaon to
Patni: Agar mein mar jaon to tum dubara shaadi karoge?
Pati: Bilkul nahi.
Patnai: Mujhe yakeen hai tum dubara shaadi karoge.
Pati: Ok, mein shaadi karunga.
Patni: Kya tum usko hamare bed pe sulaoge?
Pati: Yes.
Patni: Kya tum meri jeans usko dalne doge?
Pati: Nahi, Voh tumhare se lambi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1114 views
Similar Jokes
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1st Pathan: Mere bache honge
To 1 ko Karachi
Aur 1 ko Lahore chor aonga....
2nd Pathan: Woh Kyu...?
1st Pathan: Kal T.V. per bata rahe they
Ke bachon ke darmiyan waqfa zaruri hai...
by Pak101.com (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag kahte Hai!;)
by Pak101.com (few years ago!)
Sms karenge tumhe bhari bhari,
Ye rasam lagati hai hume badi pyaari,
Ye sms milte hi sms karo,
Kyonki hume pasand nahi sms ki udhari!!!!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
by Mazhar Khan (few years ago!)
HuM ne AaGhoOsH-E-Dunya se
ye sEEkhA hai saBaQ....
.
.
.
.
.
Jis ko roNa nahI aata WO shadi kar Ley....!
by Mazhar Khan (few years ago!)
John called his doctor’s office for an appointment.
I’m sorry, said the receptionist, We can’t fit you in for at least two weeks.
But I could be dead by then!
No problem. If your wife lets us know, we’ll cancel the appointment.
by Zia Rasool (few years ago!)
Ek Faqeer Bachi Se
ALLAH Ky Nam Pe Dy Beta.
Bachi:Mei Beta Nhi Beti Hun.
...
Faqeer:ALLAH Ky Nam Pe Dy Beti.
Bachi:Mera Naam Sabiha Hy.
Faqeer:ALLAH Ky Naam Pe De Sabiha.
Bachi:Mera Poora Naam Sabiha Parveen Hy.
Faqeer:ALLAH Ky Naam Pe Dy Sabiha Parveen.
Bachi: Ye Hui Na Baat.
"Maaf Kro BABA" =D
by Pak101.com (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi
Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha Kisi Ne Pucha
Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar,Ek Dost Ko Plastic Surgery Ke Liye 2 Lakh Diye
Ab Saale Ko Pehchaan Nahi Pa Raha Hu
by Pak101.com (few years ago!)