Father: So less mark
Father: So less marks???
I should slap you two times
Son: Yes father
I have even seen the house of the teacher
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Ladki ne boy frnd ko fone kiya
to uss ke bhanje ne fone
uthaya.
.
.
Ladki: Apne uncle ko fon do.
.
.
Bacha: Aap ka name?
.
.
Ladki: Apne uncle se kaho unn ki Jaan-e man ka fone hai.
.
.
jawab mein bachhey ne jo kaha
usse sunn kar larki behosh ho
gayi.
.
.
uss ne masumiyat se kaha:
.
.
.
.
.
"lekin aunty mobile pe to "Papu
Plumber "likha hua tha..
by Pak101.com (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Once Banta Singh attended an Interview.
Interviewer : Give me the opposite words.
Banta Singh : Ok
Interviewer : Made in India
Banta Singh : Destroyed in Pakistan
Interviewer : Good… Keep it Up
Banta Singh : Bad…. Put it Down
Interviewer : Maxi Mum
Banta Singh : Mini Dad
Interviewer : Enough! Take your Seat
Banta Singh : Insufficient! Don’t take my seat
Interviewer : Idiot! Take your seat
Banta Singh : Clever! Don’t take my seat
Interviewer : I say you get out!
Banta Singh : You didn’t say I come in
Interviewer : I reject you!
Banta Singh : You appoint me
by Asim Raza (few years ago!)
Suhaag raat ko dulhan k darwazay per zor say dastak hui tou wo dour ker bathroom maen chup gayee.
"kia hua"khawand nay kaha
"maen nay samja k police raid ho gaya hai" dulhan boli
by Pak101.com (few years ago!)
Court Mein Case Chal Raha Tha, Case Ki Sunwai Shuru Hone Lagi To Wakeel Utha Aur Judge Se Bola.
Wakeel: “My Lord, Qanoon Ki Kitaab Ke Page Number 15 Ke Mutabiq Mere Muvakeel Ko Baizzat Bari Kiya Jaye”
Judge: “Kitaab Pesh Ki Jaye”
Kitaab Pesh Ki Gayi, Judge Ne Page Number 15 Khola To Usmein 1000 Ke 10 Note The.
Judge Muskurate Hue Bola: “Bahut Khoob, Is Tarha Ke 2 Saboot Aur Pesh Kiye Jaye“
by Pak101.com (few years ago!)
kid..in english class
Me sleep wid dad last nyt..
madam(correcting)-nhi beta, I slept wid dad last nyt..
.
.
.
.
kid-mai toh so gya tha,ap mere sone k baad aayi hongi....:p:O:D
hahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
Sharma:Yar murgi k bacche anda torkar bahar kaise aa jate hai. Verma:Mujhe to ye samajh mein nahi aata sale band ande mein ghus kaise jate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta
hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?
Pati: Ek second ki tarah.
Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?
Pati: Chavnni ki tarah.
Patni: Jara 10000 rs dena toh
by Pak101.com (few years ago!)