1 Sardar: Oh yar me bari mushkil me hon,
1 Sardar: Oh yar me bari mushkil me hon,
Meri biwi mujh say ek pappi ka Ek rupia leti hy.
2nd sardar: Yar tu to lucky hy,
Auron se to wo
5 rupay leti hy.;
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
;;YAD RAKHO TO DIL K QAREEB HAIN HAM ;;;SSSSS;;
BOL JAHO TO FASLAY HAZAR HAIN;;
by Abdul Sami (few years ago!)
BREAKING NEWS:1st time joke on Sardarni.All ATMs in Punjab are jammed & not working…Bcoz, all Sardarnis put Hairpins in ATM machine wen it says “Enter ur PIN”:p =D =))
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki
Sardar Bola: Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!
Pathan: O’Yara!
Pochna To Humara Farz Hy Na!
by Mohammad Ali (few years ago!)
It Was Back Wen All The Riots Were On And Ben The
New 18 Year Old Police Officer Was Called Up Front
Row Of The Riot pack. He Was All Siked Up For It
Until All The Riot Was Charging At Him So He Got
So Scared He Just Turned Back Closed His Eyes
And
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend (got excited): Maine -kya
kiya tumhare sapne mein aa ke
Girlfriend replied: We were traveling in bus,
Suddenly the bus lost control and fell in the river..
Everyone swam to save their life,
but you were still swimming and
searching for someone.
Boyfriend:-I was searching for you, na..??
Girlfriend said: NO, You were shouting,
.
.
.
Arrey, conductor kidhar gaya, 2 rupiye lene the.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 srdar fauj ma brti howa 2 din bad jang
lg gai Srdar ki topi pa goli lagi..
Srdar ne hathyar phaink deya Or chup kr
bola Aqalmand k liye ishara hi kafi ha..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne apni Qaza Namaz ada krny ki sochi
Namaz se pehly unchi awaz me niyat ki
2 rakat Namaz Qaza Fajar
4 November 1996
5:20 purana time.
ALLAH O AKBAR
by Zia Rasool (few years ago!)
Bv gusse se:agr me shaitan se shadi karti to wo ap se behter shohar sabit hota.
Shohar: magar behan bhai ki shadi ho jo nai sakti
by Sabir shah (few years ago!)
During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5 yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Itne kam kapray pehan k q aai ho? Aadha jism dikh raha hai.
Girl: Itni salary mein yehi aata hai!
Boss: Manager, Iss ko 3 months tak salary mat dena
by Pak101.com (few years ago!)