doctor bola-taai tuje aisi dawai
doctor bola-taai tuje aisi dawai dunga ke tu fir se jwaan ho jayegi.Taai boli-na beta aisa julam na karea meri"PENSION" BAND HO JAAGO.
by Pak101.com (few years ago!) / 1119 views
Similar Jokes
Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne aur jab wapus aya tho logo ne usey poocha ke kya seeka hai thumne tho bola "BIJLEE RALA BIJLEE LARA!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Lrka: Meri os jgah
hath lagao jahan
haddi na ho
Lrki
muskratey huey:
Chal phir nikal
bahir,
pakron
.
.
.
.
.
.
.
.
zubaan ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Wakeel K Betay Ko uski maan Ne Thapharr Mara.
Beta Baap K Pas Gya Aur Kaha Ammi Ne Mujhe bilaWaja Maara hai.
Baap Ne Usay ek aur Thapharr maara aur Kaha: Wakeel K Bete HoKar Tumhen Itna B nahi Pata K SupremeCourt K khilaaf Appeal HighCourt mai nahe Hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Mere 50 Rs Wapas Dedo
Sante ek sadhu se mila.
Sadhu:Kuchh daan karo bachcha.
Santa ne 50 Rs. de dia
SADHU Khush ho ke:Mang beta, kya chahiye?
Santa:Baba, mere 50 Rs wapas dedo
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts &
Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them
aLL..!!! " :-P :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Galib BANK Lutne gaye aur BANK me sher farmaya.
“Taqdir me jo hai wohi milega.
Taqdir me jo h vahi milega.
Hands up karlo saalon koi apni jagah se nhi hilega
by Pak101.com (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki tarah.
Dosti low n karna battry ki tarah.
Pyar kam na karna balance ki tarah.
Hamesha meri zarurt mehsus karna CHARGR ki tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)