Funny Student
Teacher Gusse Mein: Pappu, tum kis liye college aate ho ?
Pappu: Vidya ke liye teacher…
Teacher: Toh class mein so kyu rahe ho ?
Pappu: Aaj vidya nahi aayi hai sir…
by Pak101.com (few years ago!) / 1146 views
Similar Jokes
Teacher: Bachön batao pakistan ne jo atom bomb india pe phenka tha aur India ne use pencil bana dia uska naam kia hay?
Students:- (ADNAN SAMI)
by Zia Rasool (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 pathan nadee ky kinaray naha rha tha,kay 1 admee aya or us kay kapray choree kr ky bhaag gya.
Pathan ny awaaz de ,O bhai kapre rakh lay magar naswaar tou dy ja,
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN
BAITHE BAITHE KAHI KHO JATA HOON MAIN KYA YEHI PYAR HAI
GIRL- NHI YE KAMZORI HAI SUBAH SHAAM GLUCOSE PIYA KARO.../
by Pak101.com (few years ago!)
1st man:jail ko urdu me hawalaat kiun kehte hain?
2nd man:kiun k jail me khane ko sirf hawa aur laat hi milte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Pappa: sunitha ko dekho, 1st class mein pass kee hai.
santa: haa, use dekhtaa rahaa to isiliye main fail ho gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan kela bagir chele kha raha tha kisi ne kha cheel to lo
pathan chelne ka kia faida hai mujhe pata hai k andar kela hai
by Sabir shah (few years ago!)
Jyotishi Ek Lady Se: Tumhare Pati Ka Bhavishya Jaanna Chahti Ho??
Lady: Nahi Inka Bhavishya To Mere haath Main Hai Filhal Bhootkal Bataiye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga
by Tanveer Hussain (few years ago!)