Sardar goes into ladies
Sardar goes into ladies toilet, all ladies suddenly stand up.
Sardar: izzat dil mai ho bus yahi kafi hota hai,
Beth jao,Beth jao.
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Raat ko 2 sharabion ne talab me chand ka aqas dekha
1st:ye kia hai?
2nd:aby ye chand hai.
1st:chal ghar wapas chalen ,hum mazak mazak me chand pe punch gae
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Baar Samundri Jahaz Par 300 Pathan Safar Kar Rahe The,
Lekin Hairani Ki Baat Hai Ki Sare Ke Sare Mar Gaye,
Kaise?
Khas Kuch Nahi, Bas Ship Beech Mein Kharab Ho Gayi,
To Dhaka Dene Neeche Uttar Gaye The.
by Pak101.com (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid
pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche
restra me lana hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:what is ur job
boy: i am in admin departmint
girl:which company?
Boy:are facebook pay 2,3 pages ka admin hun or kia chahye
by Sabir shah (few years ago!)
Marasi five star hotel k
washroom gya jb wapis aya to
sweeper ne 65 rupey mang liye
marasi:
(‘:’) mola khush rakhy ki gal
<) ) Lotey vich
/ / 7,up c ?:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mujhe aaj tumhari ungliyan katani paregi,
Wife: Kyu?
Santa: Pappu kah raha tha Lady Finger ki sabji khani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?
Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…
jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban
jaye!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)