Girl and boy friend
Girl:what is ur job
boy: i am in admin departmint
girl:which company?
Boy:are facebook pay 2,3 pages ka admin hun or kia chahye
by Sabir shah (few years ago!) / 835 views
Similar Jokes
Child-who is this man who comes every night and dissapears in morning?
Mother-thank God! You saw him, he is your father, a "Software Engineer"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa verma: marte hue aadmi ko kya dena chahiye?
Banta sharma: Birla white.
anta verma: kyu?
Banta: kyuki is cement me jaan hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs
Santa: 2Rs mein chalega.
Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu
by Pak101.com (few years ago!)
1st ever intelligent sardar.
Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?
sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan service shoes ke dukan par
Bari guarantee daindey o
jutti ne tay 2 din v nai kaddy
dukandar: huwa kay hai
pathan: Masjid vichon chukki gai ey.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena
(mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha hoon ke mai sotay
howe kesa lagta hon
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
wife:mujhe kahi mehangi jagah le kar chalo
husband:chalo petrol pump chalte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: yar aj meri jumy ki namaz chut gai
2nd Pathan: wo kesy
Pathan: yr m0lvi sahib ny kaha sub apna apna m0bile of krdy dain mera m0bile ghar tha mai m0bile of kr k wapis aya to jamat ho gai the
2nd Pathan: To Yar tu jaldi ajata na Wapis
by Tanveer Hussain (few years ago!)