Padosi:Yar tere ghar se Hmesha
Padosi:Yar tere ghar se Hmesha Hasne ki Awaz aati h Khushi ka Raaz kya h...m? Husband:Meri BV muje jute marti h Lag jaye to wo hsti h,na lge to me hsta hu..
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Wife : Agar Main Mountain Everest Pe Chadhun Toh Aap Mujhe Kya Doge ?
Husband : Pagli, Isme Pucchne Wali Kya Baat Hai..
"DHAKKAA !"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
a thief jumped in2 a sardar's house and asked:"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw !
“Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 CHURAIL ne 60 saal k shadi shuda joray se kaha;
Me tm dono ki 1 khawish puri kr skti hun!
Bv: Me apnay shohar k sath sari duniya ki sair krna chahti hon,
usny chari ghumai 2 tickets a gaey.
phir shohar sy poocha tum btao kya chahty ho.
Shohar:mujay apny sy 30 saal chhoti bv chahie.
Churail ny chari ghumai or shohar ko 90 saal ka kardia.
Moral:
Mard ko yad rakhna chahiay k churail b Aurat hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile
DEAD Ho Gya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lady call in firebregade: Hello meray ghr mein aag lg gae hai
Admi: pani dalo
Lady: dala tha aag nhi bhuji
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Admi: fay mojaan kro asi keri pepsi sutni si :p
by Pak101.com (few years ago!)
Larka ghor say larki ko dakh raha tha
Larki: Aap k gar main maa g hain
Larka: hain g hain
Larki: bhen b ho gi
Larka:hain g 2 hain
Larki: to marjanay unnay ja k gor na
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife to Husband: Suno Ji, doctor ne mujhe ik mahine k aaram k liye kisi Hill station par jane ko kaha hai, hum kaha jayenge?
Funny Husband: Dusre doctor k paas..
by Pak101.com (few years ago!)
Petrol pump se 4km door 1 foji gaari ka petrol khatam hogya.
2nd seat per major sb bethe the
Pathan Driver:
ab petrol pump tk dhaka lagana parega
sab neche utre or dhaka lagana shru krdia or
kafi der bad petrol pump pr pohnch gye.
kuch jawan thak k behosh hogye
PATHAN Driver ne petrol dalwana shru kia to
major sab ne kaha k peche jo drum hy us me b dalwa lo
PATHAN:
sir wo to full hy
Major: What?
Driver:yes sir wo
Emergency k lye rakha hy! :p ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)