How To Start Your Day With a Positive

ATTITUDE :
1. Open a new file in your PC .
2. Name it " Boss "
3. Send it to the RECYCLE BIN
4. Empty the RECYCLE BIN
5. Your PC will ask you, "Are you sure you want to delete Boss permanently? "
6. Answer calmly, "Yes," and press the mouse button firmly....
7. Feel better?

by Pak101.com (few years ago!) / 923 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

COFFY shop & WINE shop

Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop

Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne

Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p

by Pak101.com (few years ago!)
Police:tmne ye boardnai parha k

Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
ap mere baap

Ustad: Agr me tmhary walid ko Rs. 5000 dun,un ko 2000 ki zarurat ho to ktne wapas mil jaenge?

Student: 1 b nhi
Ustd : wo Hisab nhi janty?
Student: ap mre baap ko nhi jannty

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Angoor Bech Raha Tha Mgr Keh Raha Tha Aaloo Le Lo Aaloo.
2sry Admi Ne Kaha Khan Saab Ye To Angoor Hai.
Pathan. Chup Ho Jao Warna Makhia Aa Jayn Gi.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GAAV me BIJALI

GAAV me BIJALI aane wali h sunkr log nach rhe the.
1 KUTTA b jum rha tha.Logo ne pucha,tu Q khush h?
Wo bola BIJALI aayegi to khambe b to lagenge

by Pak101.com (few years ago!)
husband to wife

Husband:u will never succeed in making that dog obey u!

Wife:Nonsense it’s only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharida

Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper- Q wapis kiya ?

Santa- ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai .

by Pak101.com (few years ago!)
Wife husband se

Wife husband se : kiya hua itni dheemi avaj me kiyu bat ker rahe ho phone per?

Husband : bahen se bat ker raha hu iss liye!

Wife: bahen se bat ker rahe ho to dheemi avajme kiyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband : pagli meri bahen se nhi teri bahen se ker raha hu:

by Pak101.com (few years ago!)
3 Famous Pakistan Mill

There are Famous mills in Pakistan

1. Sugar Mill.

2. Cotton Mill.

And the most Famous is.

3. Beta Tu zra Bahir Mill..

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook