When someone touch
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Aagr Ap Duniya Ki
Sabse Sundr Ladki ko
Sache Dil Se Mangoge
To Wo Humsha ke Liye
Apki Ban Jaegi…
-
-
-
-
BHABHI.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqeer:
Baji bhooka hoon, Allah k naam thora sa khana
dedo.
Baji: Khana abi nai paka.
Faqeer:Baji number likh lo jab pak jay to misscall
de dena,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?
Laloo: U R great sir! Gaddi Start karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?
by Pak101.com (few years ago!)
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)
1 Makhi Ki Halat Bht Khrab Thi,
Wo Doctor K Pas Gai
Doctor:
Kya Hua?
Makhi:
Bas 1 Memon Ki Chai Me Gir Gai Thi
Ullu K Patthy Ne Chos Chos K Bura Haal Kr Dia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Main ek baar jungle mein susu karne gaya toh waha per Sher tha.
Banta: Phir kya hua?
Santa: Maine Sher se kaha, “Pehle tum karlo, mera toh ho gaya hai.”
by Pak101.com (few years ago!)
Jay- Is Gabbar Ka Kya Karu,
Veeru- Ise Sui Chubo Chubo Kar Mar Do Aur Sui Is Ke Side Me Rakh Dena,
...Police Samjhegi Sui-Side Ka Case He.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Darwesh
kehta tha k
1 zamana
Aisa Aaye ga k…
“1
SMS kry ga
Or…
.
Dusra dheet bn k
Sirf prh k Muskurye ga
.
.
Astaghfirullah ! WO ZAMANA AA GYA HY.
by Mazhar Khan (few years ago!)
What is the chemical formula 4 water?
SANTA: HIJKLMNO.
Teacher: wht r u talking abt?
SANTA:Yesterday u said H to O.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Naukraani:-malkin aap mujh per bekaar hi shak kar
rahi hai,main aapko kaise samjhaau mujhe to shabd
nahin mil rahe hai.
Malkin:- tujhe shabd nahin mil rahe hain,aur mujhe
1 thaali,5 katori aur 2 drzan chammach nahin mil
rahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)