Pandit: Bhagwan, agar tum muje
Pandit: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Pandit ko 50 rupye mil gaye.
Funny Pandit: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!) / 1195 views
Similar Jokes
Pappu Ne Sadak Pe Chalti Ek Ladki Ko Offer Marne Ke Liye Bola
Pappu: “Aaa Janeman Mere Dil Mein Aaja”
Ladki: “Chappal Utaru Kya?”
Pappu: “Chal Pagli, Ye Koi Mandir Thode Hai, Aisi Hi Aaja“
by Pak101.com (few years ago!)
Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai
Frnd: Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?
Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Misbah: Sachin Ko 100th Century Nhe Bnanay Dengy!
Afridi: Mgr Hm Usy Rokengay Kesy? Wo To Form Mn Hy!
Misbah: Hm 90 Pe All Out Hojyengy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.
Aisa mujhe bajuwali kehti hai…
(My neighbour say all this to me)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Phatan Gehri Soch Mai
Wife: Kia Soch Rahe Ho?
Phatan: Ye Geo News Walon Ko Kese Pata Chalta He?
Wife: Kia?
Phatan: Yehi K
“Ap Dekh Rahe Hen Geo News”…
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher To Studnts:
Art Ki Copy Per Train Bnao Me 5mins Me Arahi Hun.
10min Baad,
Tcher: Train Dikhao?
St: Aap Late Hogayin Train 5min Pehle Hi Chale Gaye :
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sharabi let kar gane ga rha tha
5-6 gane ga kar wo ulta let kar gane lga
Dusra shrabi yar ulta let kr kyo gane lga
Srabi: Pehle A side thi ab B side hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Plz Don’t kill me after reading
this…
Arz kiya hai:
.
.
Tum jo aaye zindagi mein baat
ban gai,
Tum jo aaye zindagi mein baat
ban gai,
.
.
.
Samose mein chutney daali chaat
ban gai xD
xD
.
.
Thanks mat bolna ab! :’D xD xP
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhains par baithe ek gujju ko Traffic Police ne roka
aur poocha: tumhara helmet kahan hai? Fine
lagega.
Gujju replied: baawle dhyaan se dekh neeche! 4
wheeler hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun
Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!)