Difference Between Wife And GF
GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...
by Pak101.com (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya
by Pak101.com (few years ago!)
Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko charti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sirdar jee yar dostoun k saath apnay ghar maen baithay houay thay aur unki biwi apni friends k saath holidays per ja rahi thee aur packing ker rahi thee. biwi ki taraf daikhtay houay apnay yaaroun ko kehnay lagay" meri biwi kitni bholi hai. usko pata bhee hai k maen ous k saath nahi ja raha phir bhee wo condom pack ker rahi hai
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Obama pakistan Aya To Ak Deewar par Likha tha
Obama kanjar:DDD
Obama Nay Ak Pakistani Say Pocha kanjar Ka Matlab Kya Hota ha
Pakistani Ne kaha is ka matlab hai.
WATAN SE PIYAR KARNAY WALA:P
Phir Obama (India) Gaya Aur Taqreer main kahan Mujhe pata ha
Aap sub kanjar hain:D
Main khud bohat bara kanjar hoon:-PPPP
Lakin Main ne GANDI say bara kanjar Aaj Tak nahi dakha:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ki amma maar gayi.
Ek aadmi bola – amma mujhe bhi le jati apne saath.
Do char aur bole – haan amma hume bhi le jati
Santa Bola – Chup ho jao gadho.
Amma kya sumo karke gayi hai??
by Pak101.com (few years ago!)
nurse:sardar ji mubarak ho aap ko baita hoa hai
sardar: acha meri biwi ko mat batana main usay surprise doon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Oye Banta Machli Khayega?
Banta: Nahi Yaar Usme Kaante Hote Hain.
Santa: Oye Chadd Yaar, Chappal Pahen K Kha Lena.
by Pak101.com (few years ago!)
A: Do you want to hear a dirty joke?
B: Ok
A: A white horse fell in the mud.
by Abdul Latif (few years ago!)