1st sardar: oye agar neend na aaye
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
A Congressional aide asks the politician: "What are we going to do about the new abortion bill?"
The politician's reply: "Shhhhh -- just pay it."
by Mazhar Khan (few years ago!)
Change Cannot Be Found,instead Change Must Be Brought By You."
Superb Lines By Rahul (Canteen Wala)
means. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meherbani Karke Khule Paise De..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…
Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????
Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Lecture ke darmiyan 1 Larka Uth kar chala gia
Teacher: Yai kion uth kar chala gia?
.
Students: Sir es ko neend mai chalny ke aadat hai
by inayat khan (few years ago!)
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Biwi se jhagra solve hua
kya??
Santa: Ghutnoo pe chal ke ayi thi
mere pass
Banta: kya boli??
...
.
.
.
.
.
.
.
Santa: Boli bed ke neeche se nikal
aa
Ab nahi marungi :D :P ;)
by Pak101.com (few years ago!)
teacher: wo konsi chiz hai jo tum roz dekh to sakte ho par tod nahi sakte .
student: apka mooh....
by Pak101.com (few years ago!)
Classic Insult!!
.
.
Mere pass Facebook hai,
BBM Hai, Twitter hai,
WhatsApp hai
.
.
.
tumhare pas kya hai..? .
.
Smart ans: Mere paas
“Aur bhi kaam hain”.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab light ho out of control
Taar ko TU kar ke goal
Taar ko TU kar ke goal konda lga ke boal
AaaaLL IS WELL
K.e.s.c kya janey kunda kahan hoga???
Tv,fridge or fan bhe tera on hoga
Tar utha Kunda laga
Kunda laga k bol bhayya
AAaAaAL IZZ WELL......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gabbar Singh: Are O Kaaliya Kitne aadami thay re?
Kaaliya: Kya Pata Sardar? main toh aurtein gin raha tha…
by Pak101.com (few years ago!)