Ek sardar
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
Girl:
Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy:
Sach?
Girl:
Haa,
Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This,
But Santa Rocks.
Q: Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?
?
?
?
?
?Ans:- Baisan K Pakore. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
1sardar ko 3bomb mile
wo police ko dne chala gya
Sathwla admi bola-agr koi bomb raste me fat gaya to
Sardar"Jooth bol denge ki 2 hi mile the
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
A-1 And A-30!
by Pak101.com (few years ago!)
Tring Tring Tring.
Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Makan Malik : Rs 700 kiraya hoga.
Kirayedar : Thik hai. Lekin aapke makan me chuhey nach rahe hai.
Malik : To saale 700 me kya Sheela nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Q na hum apni shadi ki salgirah pr dawat k lye bakra ziba karen?
Shohar: ghalti to me ne ki ha? to saza us gharib ko Q dein."
by tanveer hussain (few years ago!)
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)