Agr Sub Trains Late Hon To
Pessenger :
Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?
.
... .
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
;p
by Pak101.com (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.
Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Strange man to a boy: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Nahi .
Next day again..
Strange man: Tu Ramesh ka ladka hai?Boy: Nahi.
Next day, unka accident ek car se hua, in the Hospital..
Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy ek Doctor se: Doctor ye mujhe pareshan kar raha hai "tu Ramesh ka ladka hai" puch puck ke..
Doctor: Toh tu kehde na ki too Ramesh ka ladka hai..
Kuch der baad phir se..
Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Haan.
Man: Lagta to nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL
DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to
usey chhodne aaya tha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
IPl Ka Josh Dil Main Hai Yaar.
Lekin Exams Ka Bhi Hai bukhar.
Match Main Kisi Ki Jeet Ho Ya Haar.
Par Ham Indian Hai Cricket Ke Is Jashn Ke Liye Tyaar
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya
Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?
Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!
Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao
Did You Know...!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dost: Biwi sy leraai khatam hoe?
2nd Dost: Ha Ghutny taik k Myre
Pass ae the
1st Dost: Yay hoe na mardo wali bat,
Us ny Ghutny taik k keya kaha?
2nd Dost: Yay he k
BED k Nechy sy nikal ao kuch
nae kaho ge
by A. Sami (few years ago!)
Sachin ki century nahi hone denge
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey
by Pak101.com (few years ago!)
Police:park me aisy kiun bethay ho?
Admi:hum donon shadi shuda hain
police:to ghar me betho
admi:es ka shohar aur meri bv mind karte hain.
by Sabir shah (few years ago!)