Agr Sub Trains Late Hon To

Pessenger :

Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?

.
... .
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
;p

by Pak101.com (few years ago!) / 986 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Was Walking Thru D Forest

Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.

Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ramesh Ka Ladka

Strange man to a boy: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Nahi .

Next day again..
Strange man: Tu Ramesh ka ladka hai?Boy: Nahi.

Next day, unka accident ek car se hua, in the Hospital..

Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy ek Doctor se: Doctor ye mujhe pareshan kar raha hai "tu Ramesh ka ladka hai" puch puck ke..

Doctor: Toh tu kehde na ki too Ramesh ka ladka hai..
Kuch der baad phir se..

Man: Tu Ramesh ka ladka hai?
Boy: Haan.
Man: Lagta to nahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL
DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to
usey chhodne aaya tha!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ipl Vs Exams

IPl Ka Josh Dil Main Hai Yaar.
Lekin Exams Ka Bhi Hai bukhar.

Match Main Kisi Ki Jeet Ho Ya Haar.

Par Ham Indian Hai Cricket Ke Is Jashn Ke Liye Tyaar

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jitna marzi so jao

Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..



Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!



Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao

Did You Know...!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
dost ki bivi

Dost: Biwi sy leraai khatam hoe?
2nd Dost: Ha Ghutny taik k Myre
Pass ae the
1st Dost: Yay hoe na mardo wali bat,
Us ny Ghutny taik k keya kaha?
2nd Dost: Yay he k

BED k Nechy sy nikal ao kuch
nae kaho ge

by A. Sami (few years ago!)
Sachin ki century nahi hone denge

Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey

by Pak101.com (few years ago!)
Mind karte hain

Police:park me aisy kiun bethay ho?
Admi:hum donon shadi shuda hain
police:to ghar me betho
admi:es ka shohar aur meri bv mind karte hain.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook