dost ki bivi
Dost: Biwi sy leraai khatam hoe?
2nd Dost: Ha Ghutny taik k Myre
Pass ae the
1st Dost: Yay hoe na mardo wali bat,
Us ny Ghutny taik k keya kaha?
2nd Dost: Yay he k
BED k Nechy sy nikal ao kuch
nae kaho ge
by A. Sami (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
1 Aadmi Pathan Ko Maar Raha Tha Logon Ne Pocha K Kyun Mar Rahe Ho????
Wo Bola
Sala 1 Ghante Se Poch Raha Ha K....
"New Year" Ki Namaz Kahan Hoti Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Shadi me aik sardar boht dair se khana ka raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy,
sardar.. Me tu khud tang hon par kiya kron card pe likha tha
"KHANA 12 SE 2 TAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nepali : Saab ye shaam singh ka mobile kaha milega
Salesman : Pata nahi
Nepali : Saab ji TV me ad to isi dukan ka hai.
Salesman : Abey ye sham singh nahi, SAMSUNG hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl: Mai ameer ladke se hi shadi karungi
2nd :baju me jo ladka h usse shadi karle, wo ameer h
1st:kese
2nd: Uske muh se pyaj ki smell aa ri hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan dokandar se:safeguard sabun hai
Dukandar :han hai
Pathan :us k sath hath do k aik puri naswar dena
by Sabir shah (few years ago!)
In cricket match 1 girl made pakistani flag on her chééks.
A boy kissed her cheeks and said ”
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I LOVE PAKISTAN “
by nadeem (few years ago!)
Height of common sense
Techer:Jab Bijli Chamkti Hai
To HmKo Roshni Pehle or
Awaz Bad Mein Q Aati Hai?
Pathan:q K Hamari Ankhen Agey Hen or Kaan Peeche hen;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha
tha 1 admi aya or bola,Gul Khan
tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi
pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt 10th flor pr yad aya
k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr
yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue
or gir kr yad aya k hmara name to GUL
KHAN hi nahe.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
BAHU K 1-2 affair sunne k baad sasur ne suicide karli
3-4 k din baad sohar ne bhi suicide kar li,
magar SAAS chup aur zinda rahi.
Kiyu?
“KION K SAAS BHI KABHI BAHU THI”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan-
Yaar molvi saab ne meri
Bohat beizati ki
Major Rohail-
Kyu?
Pathan-
Humne Molvi sab ko sirf
Itna pocha tha k 14 August
Ka ROZA nafli ibadat hy
Ya Farz
by hearthackervsgirls (few years ago!)