Pathan galti se
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le
by Pak101.com (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
Teacher: Aaj pehli bar tum class mein
baaten ker rahey ho, Humesha
tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.
Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
height of irritating
boy-pen h ?
grl-nhi h..
.
.
thodi der baad
boy-pen h ?
grl-bola naa nhi h..
boy-pen h..pen ??
grl-bola naa nhi h..ab pucha toh HATHODA maar dungi..
boy-Hathoda h ??
grl-nhi....
boy-toh phir pen h pen ??
:D:D:p
by Pak101.com (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Qaid-e-Aazam Aur Allama Iqbal Main Kia Cheez Same Hai?
Pathan: Dono Chutti Wale Din Paida Howe
by Abdul Hannan (few years ago!)
Height of Fashion..!!
.
.
.
A 3 years old baby telling his mother:
“Mom, Pamper zara neechay baandhna, dashing look aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Was Kissing A Blank Paper
FARAZ-Ye Kya Hai?
R-Mri GF Ka Love Letter He
FARAZ-Magar Ye Toh Khali He
RAAZ-Aaj-kal Hum baat nahin karte
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakeeza Jazba:
Jab Tum Kisi Ko Nazar Andaz Karo, Aur Woh Tumhain Iska Badla Wafa Se De.
To Jaan Lo, K
Sharafat Dikha Raha Hai,
Zaroor Koi Matlab Hoga Kameenay Ka. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
"Hurting Lines By a Facebook lover"
.
Doesn't Matter If U Don't Like My Status;
.
.
.
.
.
.
.
But Pls Don't UNLIKE after LIKE..
It Hurts like HELL.. :-(
by Pak101.com (few years ago!)
Badsha ne Elaan krwaya k Shadi Shuda Mard 2 lines me kharre hon.
1 line me wo jo BV se darte hen 0r
1 me wo jo nhi darte.
Darne walon ki lambi line thi.
Jb k na darne walon ki line me 1 Aadmi tha.
Badsha ne us se kaha: To aap BV se nhi drte. Us ne kaha: Pata nhi g.
Muje to Bv keh gai hai k is line me kharre rhna warna tangain tor du gi!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Pathan se:
Btao Pine Apple aur coconut k Tree Me kiya Similarity hai ?
Pathan (kaafi Dair sochne k Baad)
Dono Pe Amrood nai lagtay !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)