Pathan k paas 1 mehman aaya
Pathan k paas 1 mehman aaya.
Pathan bola: ”o yara is pankhe k niche betho tumhe sawaab milega.
Mehman:wo kese?
Pathan: hm ye pankha masjid se utaar k laya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
Pappa: sunitha ko dekho, 1st class mein pass kee hai.
santa: haa, use dekhtaa rahaa to isiliye main fail ho gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asks Banta hOw was yur exam?
Banta: It was Ok-but i cOuld nOt ans. past tense Of THINK-I thOught, thuOght & finally wrOte THUNK-!
by Pak101.com (few years ago!)
Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.
Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”
Chinki: “20 Years”
Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”
Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Duzakh se nikla chupky se Janat me ghusa Frishte ne pakar k bohut mara.
Pathan: Humko Mat maro Ham Jannati hy,
Duzkh me sirf Gul khan ko Naswar deny gaya tha.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Customer : “You’ve got to fix my computer. I urgently need to print document but the computer won’t boot properly.”
Tech Support : “What does it say?”
Customer : “Something about an error and non-system disk.”
Tech Support : “Look at your machine. Is there a floppy inside?”
Customer : “No, but there’s a sticker saying there’s an Intel inside.”
by Pak101.com (few y
by Mohammad Ali (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan TV par bomb rakh kar Pakistan Final match dekh raha tha
.
Bewi ne pocha: Yai kis lie
.
Pathan: Agar yai haar gayi tu pori team ko bomb se ura donga.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Miss:Tum Late kiyon Aaye,
school 8 baje shuru Hota Hai.
Phir dair kiyon ki?
Student:Miss aap meri itni Fikar
mat kiya karo Dost SHAK karte hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa naha rha tha,dost ne awaz lagai,santa nanga hi bahar aa gaya dost-kuch to pahen leta yaar,santa bhag k andar gaya or “chappal pahen kar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwiya apne pati ko"A.G" Q kehti hai?Q k biwiya izzatdar hoti hai,bahar bazar me"ABE GADHE"Nahi bol sakti isiliye short me AG bolti hai
by Pak101.com (few years ago!)