Hasil Karli Hum Ne Sari EDUCATION
Hasil Karli Hum Ne Sari EDUCATION
Phr Bbhi Na Samjh Saky LOVE Ki DEFINITION
Dil K Darwaze Pe Likha Hai NO ADMISSION
Phir Bhi Log Chale Aate Hy WITHOUT PERMISSION.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .
Aur Aes tarah jang shoro ho ge.
America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
HAHAHAHAHAHAH.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mehman khana khate hue bole:-
Ye tumhara kutta mujhe bahut der se ghoor raha hai??
Chootu-Tum jaldi se kha lo,
Wo apni plate pehchan gaya h.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar USA mein tha 1
building mein aag lag gae
Sardar fire fighter se:
tum logo ko nechey phainko
... main catch karon ga.
Pehle 1 larka aya
phir 1 larki
phir admi
phir aurat
Sardar ne sab ko pakar liya
Phir 1 habshi aya to
Sardar ne chor diya aur bola
o kanjro jehray sarr gaye
ne o te na sutto...
by Pak101.com (few years ago!)
Makan Malik : Rs 700 kiraya hoga.
Kirayedar : Thik hai. Lekin aapke makan me chuhey nach rahe hai.
Malik : To saale 700 me kya Sheela nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa jaib me pthar bhar kar ja raha tha
banta:ye kia waja hai.
Santa:is dunia me us ki qadar hoti hai jis ki jaib bhari ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Husband: Begum tumhari gerdan pr ajeeb si cheez hai. . .
Jisay daikh kr khouf aata hai . . .
Begum(dar k): Wo kya?..
Husband: Tumhara Munh
by Pak101.com (few years ago!)
Question: “Income Tax Aur Caller-Tune Mein Kya Similarity Hai?”
Answer: “Dono Ka Paisa Hum Bharte Hai, Maza Koi Aur Leta Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Hik sardar ek ladki de naal physical relation badade janda paya si, and ladki ne kaha”Ruk jao sardar ji, warna main apni jaan de dungi” Gusse me Sardar ne kaha, “jaan de dena par kisi de kam na aana”
by Mohammad Ali (few years ago!)