The Judge asked the woman
The Judge asked the woman in court “Is your appearance before me today solely
down to the warrant that the court sent to your lawyers?"
"Certainly not" she replied " I always dress this way when going to work.
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Tum usse debug karna. Wait main karoonga tumhaara intezaar karte karte, Main so gaya yeh dekho mera connection, time out ho gaya
by Abdul Sami (few years ago!)
Husband: (calls up Hotel Manager from Room) Please Come Fast, I am Having an Argument with My Wife & She Says She will Jump from ur Hotel Window.
Manager: Sir, I am Sorry, But this is Your Personal Matter.
Husband: You Bastard! The Window’s not Opening. This is a Maintenance Issue!!!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.
2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha
k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets.
Wife: why three?
Husband: 4 u and ur parents.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne English Sikhne Ki Class Join Kar Rahi Thhi, Ek Din Apne Ek Dost Ko Bola.
Santa: “Tu Mujse Kuch Bhi
Puch Le Mein Uska Angreji Mein Jawab Dunga”
Dost: “Achhha, Chal Agarbati Ki English Bata?”
Santa: “Le Yeh Bhi Koi Mushkil Sawal Hai, Isska Jawab Hai – If 32“
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar Bed Pe So Rahe Thay.
Un Teeno Ko Jagah Theek Se Nahi Mil Rahi Thi.
Phir 1 Sardar Bed Se Neeche Late Gya
2nd Sardar: Oye !
Ab Jagah Hogai Hai,Upar Aaja!
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU:Madras ka naam Chennai kyon pada?
NIKKU:Madrasi kya pahante hain?
PAPPU:Lungi.
NIKKU:lungi me chain nahi hoti isliye Chen nai....!
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi Boy: Main tere nal shaadi nahi kar sakda. Ghar wale mana kar rahe ne.
Punjabi Girl: Ghar vich kon kon hai.
Punjabi Boy: 1 bivi te 3 bache.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)