K.G. k bache ki dukh bhari shayri:
K.G. k bache ki dukh bhari shayri: Mohabat K Nam Pe Saza Mene Payi He Gor Frmaye
Mohabat K Nam Pe Saza Mene Payi H Baki Sher Baad Me Abhi SUSU Aai he!
by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Agr choty bachy k pait me kery ho jaen
to bachy k pamper me biscuit rakh den
jese hi keera biscuit khane aae foran pkr len.
ZUBAIDA AAPA K DETECTIVE TOTKEY;-
by Pak101.com (few years ago!)
A TRUE STORY:
Kisi Darakht pe 1 Ullu Baitha Krta tha
1 din wo Darakht Kat Dia Gya
Darakht Bohot Khush Hua k Shukr Ab mujh Par Koi Ullu Nai BethyeGa
Lekn Darakht ki khushi us waqt khak me milgai
jub
Usko Kaat kar
Saddar e Pakistan ki kursi bana di gai.
TareeKh Gawah Hy Aj B Us Pr ULLU bethta hy.
by Abdul Sami (few years ago!)
In larkion se dil lagana ek bhool hai
In k peeche itna bhagna fazool hai
Jis din kisi larki ne keh diya "I LOVE U"
Tou samajh jana us din APRIL FOOL hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Agar me tumhari maa ban jau to tumhain 2
din me sudhar du!
Bacha: teacher me abhi ja ker
apnay papa ko btata hu k..
papa apki lotery lgne wali hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pati- Meri Nazar Kamzor Ho Gayi Hai, Sochta Hu Chashma Banwa Lu.
Patni- Rehne Do! Colony Me Mujhse Sundar Koi Nahi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: urdu mein translate karo,
“Dear look at that girl.. She is beautiful”
Student:
“jani !!! Bacchi to dakh …
Qayamat hy qayamat….
by Pak101.com (few years ago!)
MachAr 1 Dharakht sy lipat Gaya..!
Toofan jany k baad Machar ApNa Paseena saaf kar k Bola:
Ooho Ajj Mai Na Hota To ye Drakhat Urr jata.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Chaman,
If Your Father Earned $100,000
And Gave Half Of It To Your Mother,
What Would She Have?
Chaman: A Heart attack
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: bachon batao ki dhud ko khrab hone se bachane ke liye kya karna chahiye?
Sonu: Ji use pee lena chahiye
`
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)