Girl (Wearing Short Clothes)
Girl (Wearing Short Clothes): Main Bahut Young Lag Rahi Hoon Na ?? =D
.
.
.
.
Boy: Ye Bhi Utaar Do, New Born Baby Lago Gi..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
political Cartoon
Jotay parney k bad zardari farmata hai:
tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Fauji Afsar Sardar Recruit Sey:
Agar Maidan Mein Tumharey Pass
Gholiyan Khatam Ho Jayein To Tum Kya Karo Ghey?
Janab Mein Awazein Nikaloon Gha
Dhishkoon,Dishkoon
by Pak101.com (few years ago!)
Santa (reading from book of facts) "Do you know that every time I breathe a man dies?" Banta: "Why don't u use a mouth wash?"
by khalid hussain (few years ago!)
Ek Girl Apne Boyfriend Pappu Ko SMS Kerti Hai.
Girlfriend: “Please Send Me Some Good Jokes”
Pappu: “Main Padh Raha Hoon”
Girlfriend: “Oh Sorry Dear Continue Your Studies”
Pappu: “Darling Yehi To Joke Thha“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko estimal karo "mun mai pani aana"
.
Pathan Student: Jaisy hi mai ne Nal ko mun laga ke Nal chalu kia, tu mairy mun mai pani agia
by Mazhar Khan (few years ago!)
Arz kiya hai.,
.
.
.
.
...
class main master ji sharab liye
baithe hai...
.
.
.
.
gaur farmiega
.
.
.
class main master ji sharab liye
baithe hai..
.
.
.
.
.
or bache itne Kamine
.
glass liye baithe hai...
by Pak101.com (few years ago!)
What will a guy sing after he gets a proposal from a rich girl?
Agar tum mil jao “Kamana chor denge hum!”
by Abdul Sami (few years ago!)
Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH SHOUCHALAY me Naukri kar le..
by Pak101.com (few years ago!)
Man to pandit-phir se ladki hui hai naam bataiye
pandit-pehli ladki ka naam kya hai
man-neha
pandit-toh iska naam rakhdo "ek aur neha"
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU: Tere Ghar Se Ek Ladki Mujhe Khidki Ke Pichhe Se Rumal Se Ishara Karti Hai
MOLU- Wo Naukrani Hai Jo Khidki Ke Shishe Saaf Krti Hai...
by Pak101.com (few years ago!)