Colours of a Coffee
Waiter:
Would You Like Your Coffee Black
Sardar:
What Other Colours Do You Have?
by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
Two Frogs Sitting Together
1St Frog: Trrrrr
2nd Frog: Trrrr
1st Frog:Trrrr
2nd Frog:Trrrr
1st Frog: Taratrrr
2nd Frog: Yar Topic Change Na Kar.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne botal me se aik chamch dost ko pila kar pocha meetha hai ki
dost:nai
pathan:is ka matlb hai docter ne joth bola hai k humare beshab me shogar hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher asks Girl:
Which part of Human body
Expands 10 times its normal size..?
Girl: I can’t answer this question
I feel shy…!
Teacher asks same question to a boy.
Boy replies: Its the Pupil of Human Eye.
Teacher: Right!
Then turns to the girl:
Listen girl your thinking is wrong
and your expectations are too high.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 gareeb ladke ki shaadi ho rahi thi. pandit-kaho "mera apna sab kuch apni patni ko deta hun"
peeche se aawaz aai: "lo bechare ki cycle bhi gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge-Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki?
Chor- Mujhe is baat ka dar tha ki
Raat ko Mujhe akela Paakar Koi Loot na le..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Mai Tuje Bangla Dilauga,Car Dilauga,Gold K Dhair Laga Duga
Girl:Shaam Ko Park Aaoge
BOY: nahi,aaj CYCLE repairing ko di hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: Yara ye jahaz itna bara hoti hai
isay paint kese krte hain?
2nd Pathan: Woi Pagala jab ye door ja k chota sa ho jati hai phir paint krte hain
by Pak101.com (few years ago!)
naukar - sahab aapka kutta to admi jaisa dikhta
hai.. kya khilate ho?
sahab - kamine ye kutta nahi h. mera beta h CA
kar rha h. abhi exam chal rahe hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)