Banta: Why is the Police
Banta: Why is the Police nicknamed “The heart of the country”?
Santa: It beats, beats, beats.
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai.
Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, ?sardar ji kaise ho??
Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai kya.
YE MERA UTARNE KA STYLE HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Yaar Bohat Mushkil Hai 'Teacher' Se Pyar Karna.
Friend- Kyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy- Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh Kar Check Kar Dia..!!
Or Boli Handwriting Improve Karo
by Pak101.com (few years ago!)
Soldier 2 General: Sir a small enemy group is attacking
General: Quick bring me my red shirt
After enemy defeated..
Soldier: sir why the red shirt?
General: In red shirt if i got shot my soldiers would not see my blood so they wont be discouraged
Soldier: sir 100 enemy tanks are attacking
General: Get me my yellow pant
by Abdul Hannan (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by khalid hussain (few years ago!)
Customer: Sardarji lassi me makkhi hai.
Funny Sardar: Oye chupkar dil bada rakh, ye nanhi si jaan teri kitni lassi pee jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!
This iz Cheating..
by Shak (few years ago!)
Ek Laal Gulab Ko Dekh Ker Teri Yaad Aa Gai..
Wah Wah,,,
Ek Laal Gulab Ko Dekh Ker Teri Yaad Aa Gai..
Is Se Pehly K Me Inhen Kharidta Yaar,
Unhen Meri Bakri Kha Gai.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k ye
mere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqt
ghar pe bomb
phenk dia kare ga
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bania market jata hai underwear purchase karne.
Bania: Yeh kitne ka hai?
Shopkeeper: Rs 500.
Kanjoos Bania: Arey bhai daily wear dikhaao, party wear nahi.
by Pak101.com (few years ago!)