enemy tanks
Soldier 2 General: Sir a small enemy group is attacking
General: Quick bring me my red shirt
After enemy defeated..
Soldier: sir why the red shirt?
General: In red shirt if i got shot my soldiers would not see my blood so they wont be discouraged
Soldier: sir 100 enemy tanks are attacking
General: Get me my yellow pant
by Abdul Hannan (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Teacher - Batao sabse jada nasha kis cheez me hota hai ?
Banta - Books me..!!
Teacher - Vo Kaise..??
Banta - Kholte hi neend aa jati hai...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek naye teacher ne ek bachche se poocha, is pakshi
ke pair
dekho aur iska naam batao.
Bachche ne kaha, pata nahin.
Teacher ne kaha, Tum fail ho
gaye,batao tumhara naam batao.
Bachche ne kaha Mere pair dekho aur naam batao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: yar meri BV pani se bht darti ha,
Friend: acha wo kaise?
Sardar: yar kal main ghar gya to wo bathtub me bhi security gaurd k sathbethi thi..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TEACHER: What is the plural of mouse ?
Pupil: Mice
TEACHER: Good, now what's the plural of baby ?
Pupil: Twins !
by Pak101.com (few years ago!)
Son- Papa sab log shaadi karke pareshan hi hote hain to shaadi kyon karte hain.
Papa- Beta akal badam khane se nahi thokar khane se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u &
Dog.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mil giya Oye mil gaya,
Oye oye mil giya,
Oho mil giya,
Ballay Ballay…
Mil he giya,
Aaj to mil he giya,
Yeh sms phadne wala ek aur bewqoof mil gaya!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sab hm sy hr cheez main agay chaly gaye
Hm sirf is mehngai main pistay chaly gaye
Jab kuch na karsaky humary ya hukmaran
Lo ajj hm aik ghanta agay chaly gaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar selected a short girl to marry.
Why?
Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai ...:-P
by Pak101.com (few years ago!)