Girl in Burkha

Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1035 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Ke Pappa Kaise Hain

Santa: Kal Papa Kuwe Me Gir Gaye Bahut Chot Lagi,Bahut Chilla Rahe The

Banta: Ab Kaise He?

Santa: Teek Honge
Kal Se Kue Se Koi Awaz Nahi Ayi

by Pak101.com (few years ago!)
Hamari dosti

Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The

Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye
Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 ladki dupatta muh pe lapete

1 ladki dupatta muh pe lapete hue scooty pe jarhi thi,
.
samne se ek admi bike p aate hue bola

Ae CHAMIA Zara duptta hAtake
chehra to dikha do" Ladki-
.
.
PAPA mai hu apki Guddi .

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Aur Us Ki GF

Pappu :- Janu ab tum change
ho gayi ho.

GF :- Wo kyun ?

Pappu :- Ab main tumhe KISS
karta hu to tum Eyes Close
Nahi Karti.

GF :- Haramkhor, Pichli Bar
Close ki thi to Mere Purse se
100 Rs. Gayab The.

by Pak101.com (few years ago!)
COFFY shop & WINE shop

Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop

Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!)
Snow Days!

A heavy snowstorm closed the schools in one town. When the children returned to school a few days later, one grade school teacher asked her students

whether they had used the time away from school constructively.

"I sure did, teacher," one little girl replied. "I just prayed for more snow."

by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di

1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?

SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan writing his Diary:

Pathan writing his Diary:

“My sister had a baby

this morning..

I have not heard

that

its

a boy

or

a girl..

So,

I dont know whether

I am

uncle

or aunty…”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ne A to Z English sikhi

Sardar ne A to Z English sikhi….!!!

.

A:
Apple
B:
Bara Apple
C:
Chota Apple
D:
Doosra Apple
E:
Ek hor Apple
F:
Fer Apple
G:
Ganda Apple
H:
Hara Apple
I:
India da Apple
J:
Japani Apple
K:
Kharab Apple
L:
Laal Apple
M:
Mitha Apple
Nawan Apple
O:
Oooo…! Apple
P
Pakka Apple
Q:
Quetta da Apple
R:
Rall mil k khaan aala Apple
S:
Saada Apple
T:
Twada Apple
U:
Unna da Apple
V:
Vekho Apple
W:
Wadda Apple
X:
X-xtra Apple
Y:
Yellow Apple
Z:
Zndabad Apple

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook