Girl in Burkha
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1035 views
Similar Jokes
Santa: Kal Papa Kuwe Me Gir Gaye Bahut Chot Lagi,Bahut Chilla Rahe The
Banta: Ab Kaise He?
Santa: Teek Honge
Kal Se Kue Se Koi Awaz Nahi Ayi
by Pak101.com (few years ago!)
Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye
Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 ladki dupatta muh pe lapete hue scooty pe jarhi thi,
.
samne se ek admi bike p aate hue bola
Ae CHAMIA Zara duptta hAtake
chehra to dikha do" Ladki-
.
.
PAPA mai hu apki Guddi .
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu :- Janu ab tum change
ho gayi ho.
GF :- Wo kyun ?
Pappu :- Ab main tumhe KISS
karta hu to tum Eyes Close
Nahi Karti.
GF :- Haramkhor, Pichli Bar
Close ki thi to Mere Purse se
100 Rs. Gayab The.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop
Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Pak101.com (few years ago!)
A heavy snowstorm closed the schools in one town. When the children returned to school a few days later, one grade school teacher asked her students
whether they had used the time away from school constructively.
"I sure did, teacher," one little girl replied. "I just prayed for more snow."
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?
SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan writing his Diary:
“My sister had a baby
this morning..
I have not heard
that
its
a boy
or
a girl..
So,
I dont know whether
I am
uncle
or aunty…”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ne A to Z English sikhi….!!!
.
A:
Apple
B:
Bara Apple
C:
Chota Apple
D:
Doosra Apple
E:
Ek hor Apple
F:
Fer Apple
G:
Ganda Apple
H:
Hara Apple
I:
India da Apple
J:
Japani Apple
K:
Kharab Apple
L:
Laal Apple
M:
Mitha Apple
Nawan Apple
O:
Oooo…! Apple
P
Pakka Apple
Q:
Quetta da Apple
R:
Rall mil k khaan aala Apple
S:
Saada Apple
T:
Twada Apple
U:
Unna da Apple
V:
Vekho Apple
W:
Wadda Apple
X:
X-xtra Apple
Y:
Yellow Apple
Z:
Zndabad Apple
by hearthackervsgirls (few years ago!)