2 sardar or unki 1 sister
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.
by Pak101.com (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Banta ek sadhu se bola: Baba, meri biwi bahut pareshan karti hai, koi upay batao.
Sadhu: Beta, upaay hota to main sadhu kyun banta?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Why has the Govt. fixed voting age 18yrs ,marriage age 21yrs?
Banta: Govt. ko pata hai ki desh sambhalna aasan hai, lekin biwi ko nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
All happy Husbands behave like Amir Khan in Ghajini -
Biwi ki sunte hain,
Samajhte hain,
Aur.
15 Minute ke Baad sab Bhool Jaate Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Bandriya ne apni mom se puchha meri saadi kab hogi.
to mom ne kaha k Abhi ek bandar sms padh raha hai. Agar wo muskraya to apni saadi pakki samajh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum kuttay ho kuttay hi rahoge,
Tumhari aane wali sari naslain,
Kuttay ki maut marengi,
Tum khud bhi kuttay ki maut maroge!
-
-
-
-
-
-
-
Billine yeh kuttay se kaha aur chali gayi!
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan to Molvi: kya wazu kiye bina Namaz ho jati hai?
Molvi: Nahi,
Pathan: Hoti hai yaar!
Molvi: Nahi hoti Bhai.
Pathan: Maine khud parh ker dekhi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna
Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Yamraj ne ek ladke ki jaan le li. Chitragupt- is ko waqt se pehle kyon mara?
Yumraj: kya karun, march end mein target jo pura karna tha.
by Pak101.com (few years ago!)
santa ws painting his home suddenly
he got an idea 2 save money
he painted d upper part of d wall n wrote below..!
Same as above
by Mazhar Khan (few years ago!)
An Beggar Found Rs. 100/-
.
.
.
He went to a 5 star hotel for Dinner
.
.
.
Bill Rs. 6000/-
He was unable to pay..
Manager handed him to police
.
.
He Gave Rs. 100/- to Policeman & Became free.
.
.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.
by Pak101.com (few years ago!)