Ek bahut sundar kuwari
Ek bahut sundar kuwari teacher ne 4 bacho k thapar mare.
Reactions of students..
Bengali:- sorry mam
Gujrati:- meri kya galti thi mam
Bihari:- sorry mam pr hum kuch ni kiya the
Punjabi:- "Shukar ah Rabba.. aise bahane hathh ta layea Sohneya ne" ;)
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
A Nigger sent an SMS to his pregnant wife.
A couple of seconds later the Nigger received a report on his phone and he started to dance. The report said: "Delivered".
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Wakeel K Betay Ko uski maan Ne Thapharr
Mara.
Beta Baap K Pas Gya Aur Kaha Ammi Ne Mujhe
bilaWaja Maara hai.
Baap Ne Usay ek aur Thapharr maara aur Kaha:
Wakeel K Bete HoKar Tumhen Itna B nahi Pata K
SupremeCourt K khilaaf Appeal HighCourt mai nahe
Hoti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji Got Job
1st Day Worked Till Night
Boss Asked What Did U Do?
Sardar:
Computer Keyboard Alphabets
Were Not In Order Theek Kar Diye
by Pak101.com (few years ago!)
A visitor, returning to Kuwait for the first time since the Gulf War, was impressed by a sociological change. On previous visits she noted that women customarily walked about 5 paces behind their husbands.
She observed that the men now walked over 20 paces BEHIND their wives!
She approached one of the women for an explanation: "What enabled women here to achieve this marvelous reversal of roles?"
"Land mines," replied the Kuwaiti woman.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Active voice aur passive voice ka example batao?
Student:
Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain
Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha tmara kia lagta hy?
Pathan:Ye Hamara dooor ka saga bhai hy.
Srdar: Dooor ka saga bhai?
me smjha nai?
Pathan: Is k or mere drmiyan
13 Behen Bhai hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
10 Pathan Aik Kashti Mai Sawar Thay K Achanak Kashti Ruk Gai
Aur Sab Doob Gae!
Pata Hai Kaise?
Pathan They Na Sab Dhakka Dene Utar Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Golu-mere bete ka credit card chori ho
gya
molu-bank ko bataya
golu-nai
chor mere bete se kam kharch krta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Husbend: ye kesa khana banaya hai tum ny bikul gober jaisa . . . . .
Wife: Toba hai !!! is admi ny tu har cheez chakhi hoi hai
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna hai…
by Pak101.com (few years ago!)