Arz kya hy

Arz kya hy
Teri sorat mere dil mai kuch is tra se bus gai





Jese chotay rakshay main moti anti phas gayi ...???

by imran (few years ago!) / 984 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Amrood khaty waqt

Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,

magar...

.

.

ziyada jaan uss waqt nikalti hai..

.

jab..

.

.

keera aadha ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Pthan ne galti se ksi ko

Pthan ne galti se ksi ko 100 ka balance bej dia.

Phr call ki

O yara hmara 100 rupy wapis kro

Pnjabi: hmare pas to 80 aya hai

Pthan: ruko ruko yara hum 20 or bhjta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to

1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to
socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly
inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha
Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net
b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi
Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti
Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk
White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga
*~~InShaLLaH~~*

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Molvi Sahab Ka Tota

1 Molvi Sahab Ka Tota (Parrot)
Daily 1 Shakhs Ko Ye Kehta Tha K : “O Beghairat”

Us Shakhs Ne Molvi Se Shikayat Ki Molvi Ne Totey Ko Danta

Agley Din Jab Wo Shaks
Qarib Se Guzra To Tota Kuch Na Bola Thora Aagey Ja K Us Ne Peeche Mur K Dekha
To Tota Hanste Huwe Bola:
“Samaj To Tu Gaya Hoga”…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fir Bhi Bechara Bukh Se Mar Gaya

Ek Chuhe Ne Poora Suit Kutar Kar Kha Liya,

Phir Bhi Bhukh Se Mar Gaya, Batao Kyu?

Kyun Ki Wo Suit Mallika Sherawat Ka Tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"

Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu

by Pak101.com (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai par dhyaan

7 sadhu 7 chatai par dhyaan lagakar baithe the.

Ek Aadmi aata hai aur sabse bujurg sadhu ko pranam kar poochta hai: Maharaj ladki nahi pat rahi hai, kya Karoon?

Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hai aur kehta hai: chotu ek aur chatai laga de beta...

by Pak101.com (few years ago!)
son: papa jab sab

Son:papa jab sab shadi kar ke pareshan hai tu shadi kyu kartay hai?
Papa: Beta aqal badam khanay
Se nahi Thokar kha ke aati hai:->

by Abdul Sami (few years ago!)
Santa Ne Nayi Car Li

Santa Ne Nayi Car Li Aur Sadak Pe Leke Ghumne Nikal Pada.

Raste Mein Ek Jagah Checking Ho Rahi Thhi, Ek Police Wale Ne Usko Rok Liya.

Santa Ne Gadi Side Pe Laga Li, Inspector Aaya Aur Saanta Se Pucha.

Inspector: “Car Gas Par Hai?”

Santa: “Nahi Ji”

Inspector: “Petrol Par Hai?”

Santa: “Nahi”

Inspector: “To Diesel Par Hogi?”

Santa: “Ji Vo Bhi Nahi”

Inspector Hairan Ho Gaya Aur Bola: “Abe Phir Kis Par Hai?”

Santa Bholepan Se: “Ji Installment Par Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok

1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha

S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia

Sipahi!Sir Akhri Shart,

Wo B Apse

Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.

S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai

Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga

S.H.O!Thek Hai

5000 Ki Shart Lg Gai

Sipahi Ne pent utrwy

5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia

Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka

0r Rony Lgy

S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?

Staf

ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook