Yogi: AUNTYji!
Yogi: AUNTYji!
Arpit ghar pe he?
Aunty: Haan beta,
abhi abhi aaya hai!
Maggi Kha rha hai...!
Tujhe bhukh lagi hai kya?
Yogi: ji Haan..! :D
.
.
.
Aunty: Toh tu bhi apne ghar se kha kar aa.
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
How do u know when kids start to grow up?
Gals grow up when they start to put lipstick n boys grow up when they start to wipe it off!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Room me 1 Bohat Hi Badboo-Daar kutta Tha,
.
Iltaf,Nawaz Or Zardari me Shart Lagi K Jo Is Room me Ziyada Dair Tak Raha To Wo Aqalmand he,
.
Pehly Iltaf Gaya Or 5 Minut May bahar Aa Gaya,
.
Nawaz Gaya 10 Minut May Bahar Aa Gaya,
.
phr Zardari Gaya,.
..
1 he mint me Kutta Bahar Aa Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY to GIRL:Oye Hoye Kaha Ja Rai Hai
GIRL:-Tere Ghar
BOY:-Mai Bhi Ata Hu
GIRL:-Aja Besharam Ammi Ko Bataugi Apni Behan Ko Cherta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5 Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure Hota Hy,
Kya?
.
SOCHO,
.
Yehi K,
YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon Bolega?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Purani Album Dekhte Hua
Mummy A Photo Me Tumare Sath Smart Koun He?
Mummy : Yeh Tere Pappa He
Santa : To Hum Is Ganje K Sath
Q Rehte He
by Pak101.com (few years ago!)
Ap bohat Khoobsurat,
Khush Mizaj,
Mohabbat karne wale.
Aur Mehnti ho.
Chal hun Teri Vaari..
Hun Tu V Koi Lateefa Suna.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Pak101.com (few years ago!)
Dad: Son, what do u want for ur birthday?
Son: Not much dad, Just a radio with a sports car around it.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi mein aik smart larka larki say: Ap dance karogi?
Larki sharma kay boli: Yes!
.
.
.
.
.
Larka pyar say: Tou phir apki KURSI mein lay jaun Baji. ?
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
aik aadmi aya or pucha: khan bhai iqbal town jao ge?
Khan: mei to chla jaunga lakin mere rickshay ka kon khayal rakhega?
by hearthackervsgirls (few years ago!)