Funny Salman Khan Oneliner
Jodhpur jail ordered the purchase order of 999 shirts
n 1000 pants for inmates. Guess why this odd combination?
Salman Khan is coming and he does not need shirts.
What will a mother tell her son who is sleeping on a footpath and refuses to get up?
Uth ja beta uth ja, nei toh Salman aajayega!
by Pak101.com (few years ago!) / 1188 views
Similar Jokes
Husband Did Your MOM Cooked Today
Wife Yes, But How Do You Know ?
Husband Daily I Found Black Hairs In the FOOD Today I Have Found White:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "dhobi ka kutta na ghar ka na ghat ka" ab aisa 1 aur sentence banao.....
Student:sania ka baccha na india ka na pak ka !
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ko line or kutti ko pathar soch
samajh ke maro
peeche bhi padh sakty hain Aapka Shubh Chintak:p=)) =))
by khalid hussain (few years ago!)
Santa ne banta se kaha, Bahar dekh subah hui ke nahi.Banta... Janaab, abhi bahut andhera hai.Santa bola saale,kaamchor, torch jga ke dekh.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan;
Amma kya Tum Ne Hum ko Paida Hone Se Pehle Dekha Tha?
Amma: Nahi To
Pathan:
To Phir Paida Hone k Baad Hum ko Pehchana kaise k Me Gul Khan hun.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ji ik Sheikh ki Baaraat mei gye
wahan bar bar Paani Pesh kiya ja raha tha
Tang aa ker Sardar bola:
Galey wich paani phans gya hai Ik boti tey deo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Facebook: Me Sab Kuch Janta Hun.
Google: Mere Pas Sab Kuch He.
Internet: Mere Bagair Tum Sab Kuch Nahi.
CHARGER: Awaz Neechy..
by Pak101.com (few years ago!)
Police:
Darwaza kholo tumhari biwi truck k neechy aa kr paper jesi ban gai hai.
Sardar:
Tay darwaza kholny di ki zarurat a thallon ee phara day.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chor Aya Tijori P Likha
Tha-Todne ki jarurt Ni,ButtonDabao Khul Jyegi
Button Dabate hi Police Aa Gyi
Chor-Aj Mera Insaniyt p se
vishwas uth Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was busy removing a wheel from his auto.A man asks sardar why are you removing a wheel from your auto.
Sardar : Cant you read the board, parking is only for 2 wheeler.
by hearthackervsgirls (few years ago!)