Sardar Ji and Umbrella
Sardar Ji and Umbrella
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Pak101.com (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya
Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?
Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Pak101.com (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2 him.;-
by Pak101.com (few years ago!)
Dad: Qutb Minar Kaha Hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar Se B Bahr Nikla Karo
Son: Jamil Kon Hai?
Dad: Pata Nahi
Son: Kabhi Ghar Pe Bhi Ruka Karo
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?
Santa:
PANI Nahi Hoga To Insan Tairega Kaise? Aur Tairega Nahi To Doob Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Naqalon Say Hoshyar Asli Sms Ki Pehchan.
Hamara Har Sms Anokha Naya Aur
Aap K Mayar K Mutabiq Hota Ha.
Puranay Ghisay Pitay Aur Bazari Sms Say Parhaiz Kijiye.
Tabiyat Ziyada Bor Ho Tou Hamaray
Number Pay 50 Ka Load Send Kar K 1000 Asli Sms,
Aur
100 Ka Load Karwa K 1 Month Tak Free Sms Receive Karain.
Khushi,
Ghum,
Bewafai,
Funny,
Har Variety K Liye Advance Booking Ki Saholat Mojood Ha.
Naiz, Shadi Biyah Birthday K Liye Sms Order Par Bhi
Tayyar Kiye Jate Hain.
Note: Ghareeb Aur Miskeen Log
Sirf Jumerat Ka Intezar Karen :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Engineering Student Ne Hostel Se Apne Father Ko Letter Likha:
No Money,
No Fun,
Your Son.
Kuch Dinon Baad Father Ka Letter Aaya, Jisme Likha Tha:
How Sad,
Very Bad,
Your Dad.
by Pak101.com (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo” ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Hassaan Chohan (few years ago!)