Beti: Ammi mera Teacher
Beti: Ammi mera Teacher Kitna pyara hy na
Ami: Beti Teacher Baap k Barabar Hota hy.
Beti:AMMI Aap Hamesha apne hi ChaKKar me rehna,Hamare Lye Na Sochna
by Pak101.com (few years ago!) / 1067 views
Similar Jokes
IIT Exam, Santa got 1 question
Proove : SIN X = 6N
Santa cancelled 'N' from both the sides. Then SIX = 6 & wrote "Kuch to standard rakha karo IIT ke questions ka"
by Pak101.com (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: Jee janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl - ur name...
boy- black lion
G -r u joking?
B - no, it means kaalu singh.
and ur's
girl- Soft underwear
boy-r u joking?
girl-no it means komal chadda.
by Pak101.com (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U S til Sitting?
Santa:
Oye…Yaar..
I Am Waiting For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
Style of breaking up:
Boy bought a gift for His new Girl friend-
GirlFriend:What the hell would I do with this rocket?
Boy: You wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST:
by Hassan Ali (few years ago!)
GOLU-Mera beta meri kahi har baat manta hai
MOLU- Are wah,Tumne ye kaise kar diya
GOLU-Maine use keh rakha hai jo ji me aaye karo
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.
Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund Firing Ke Liye."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta k bich me fight ho rahi thi..
Banta- Saale main tere kapde phaad k tujhe nanga kar doonga!!
Santa- Dekh serious ladai me Romantic baat mat kar!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
mein tumhy bangla dilaonga
boy: mein tumhy bangla dilaonga
car dilaonga gold k dhiar laga dunga...
girl: acha ye batao shaam ko park aao gy...???
boy: haan agar dost ny bike de di tou....
by Pak101.com (few years ago!)