Sabse Himmat Wala Insaan Kaun?
Sabse Himmat Wala Insaan Kaun?
Socho?
Nahi Pata,
Sabse Himmat Wala Insaan Wo Hai,
Jo Dast Lagne Ke Baad Bhi, Paad Marne Ka Risk Leta Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larki ko line or kutti ko pathar soch
samajh ke maro
peeche bhi padh sakty hain Aapka Shubh Chintak:p=)) =))
by khalid hussain (few years ago!)
Pappu-Papa Mujhe Baja Dila Do
RAAZ-Nahi tum Sab Ko Tang Karoge
PAPPU-Nahi Papa Kasam Se Jub So Jayenge Tab mai Bajaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se Nahi, Jo Musibat Ke Waqt Dost Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Aapko isse pehle kabhi heart attack hua thaa kya yaa first time hua hai ?
Patient: Haan doctor sahab, ek baar; last time jab aapne bill diye tha tab hua tha….
by Pak101.com (few years ago!)
1 choohay ko agar 1 bille se love
ho jaye tou wo kon sa gaana gaey ga?
.
.
.
.
Very simple
Billo rani…
Kaho tou abhi jaan day doon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird flue ho gya he.
Banta -Tuje kaise pata?
Snta-Yaar mera kal se udne ko man kar raha he..
by Pak101.com (few years ago!)
A man was asked 2 explain dis saying: Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aurat Apne Pati Ke Sath Bazaar Mein Ja Rahi Thi
Tabhi Usne Ek Sign Board
Dekha, Jis Par Likha Tha.
Banarasi Saree 10 Rupaye,
Nylon Saree 8 Rupaye,
Cotton Saree 5 Rupaye,
Aurat Dekh Ke Khusi Se Pati Se
Boli: “Mujhe 500 Rupaye Do, Main 50 Saree Kharidoongi”
Pati Mathe Pe Haath Marta Hua Bola: “Oye Soordas Ki Maa, Laundry Ki Dukan Hai Wo
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Train
T.T: ‘Ticket dikhao.’
Sardar: ‘Ha Ha, Ae ley’
T.T:
‘Ye to purani Ticket hai.
Sardar:
‘Te Mama!
Train keri applied for aey?? ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)