Ye Koi Khaane Ki Cheez Hai?
Ek Shahar Ki Ladki Ki Shaadi Gaon Mein Ho Jati Hai,
Subah Jab Wo Pest Karne Lagti Hai To Usaka Devar Usse Pest Mangta Hai,
Wo Pest De Deti Hai Aur Devar Ungli Par Rakh Kar Kha Jata Hai, Phir Doobara Mangta Hai Aur Phir Kha Jata Hai,
Ladaki Gusse Mein Aakar Devar Ko Chanta Maar Deti Hai, Devar Rote Hue Bhabhi Ki Shikayat Apne Bhai Se Karta Hai,
Bhai Apni Patni Se Chanta Marne Ka Karan Puchhta Hai To Patni Kahti Hai,
Patni: “Main Baar-Baar Inhe Pest Deti Thi Aur Ye Har Baar Ungli Par Rakh Kar Kha Jate The Isliye Mujhe Gussa Aa Gaya”
Patni Ki Baat Sunkar Pati Apne Chhote Bhai Ke Ek Chaanta Marta Hai Aur Bolta Hai
Pati: “Ye Koi Ungli Par Rakh Ke Khane Ki Cheez Hai Khana Tha To Roti Par Rakh Kar Khata.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1098 views
Similar Jokes
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.
Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se meri bari….
by Pak101.com (few years ago!)
Pota:beta kaise paida hota hai?
Dada:asman se pari ati hai aur maan ki godh me rakh deti hai.
Pota :kia wo suhag rat wala system khatam ho gia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
pathan proposed a girl.
With a romantic poetry
billi mar gai razaai mai
mai paagal hun teri judai mai,
pani mai machchar tair nahi sakta
gul khan tere bin reh nahi sakta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
doctor to santa:- apke samne k teen daant tute kayse?.
santa:- ji biwi ne kadak roti banayi thi….
doctor:- toh khane se mana kr dete…..
santa:- ji wahin toh kia tha….:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Girl :
You Look Like A Barbie !
...Girl :
Thanks!
So You Mean
I m Tall And Beautiful ?
Boy:
No, Plastic And Without Brain..
by Pak101.com (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar to friend:mujhe samajh nai ati k log maheena maheena kiun nai nahate?:-
mujhe to 28wen din kharish shoro ho jati hai
by Sabir shah (few years ago!)
1 Amma
Bus Conductar ko Roz Kaju or Badaam Khanay ko deti thi.
Conductar: AMMA, aap mujhe Roz ye Kyun deti ho?
Amma: Beta, Daant to rahe nahi, Choos kar Phenk dena Theek Nahi Lagta...:i hai.;-)
by Pak101.com (few years ago!)