Police team drwaze pr aai,
Police team drwaze pr aai,
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...
by Pak101.com (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Mareez: Mujhy
Ajeeb Beemari Hy Jab Meri Bv Bolti Hy TO Mujhy Kuch Sunai Nai Deta.
Doctor: Ye Beemari Nai,Tum Par ALLAH Ke
Khaas Rehmat Hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Fakir:Ary kuch de do bht bhoka hn
Sardar 100 ka note dikhate hoe bola 50 rupey han tumhare ps?
Fakir khush ho kr Han
Sardr:Te salya Pehle o te Muka le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tcher: Jo Dusro Ko Apni Baat Na Samjha Sake Wo Gadha Hota He
Pappu: Sir,Kya Matlab Mai Samjha Nai
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa had a dream in which someone murdered him. Next day he closed his bank account. Know why?
Because the bank’s slogan was: We make your dreams come true…
by Pak101.com (few years ago!)
Banta owned a factory.
He issued orders that only married
men would be employed.
Friend asks: Why this ?
Banta reply: Because married men are more obedient.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Biwi Se:
Pani Pila Do ...
Biwi :- Kya! ,Pyaas Lagi Hai ??
..
... ..
..
..
..
..
..
..
Husband (Gussey se):
"Nahi"Gala Check Karna Hai
Kahin se"LEAK"to Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha
Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?
Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)