Ary kuch de do bht bhoka hn
Fakir:Ary kuch de do bht bhoka hn
Sardar 100 ka note dikhate hoe bola 50 rupey han tumhare ps?
Fakir khush ho kr Han
Sardr:Te salya Pehle o te Muka le.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
Why we don’t study whole year, and study at the last momet of EXAM time?
The answer is.
-
-
-
-
-
Sahil ki khamoshiyon mein to koi bhi kashtiyan chala leta hai..
Par Tufan mein kashtiyan chalane ka maza hi kuch aur hai…[email protected]
by Abdul Sami (few years ago!)
Police Afsar PATHAN se:
Tumhari maadri zuban kon si hai?
PATHAN: Koi nahi..
Police Afsar: Kyun?
PATHAN: Meri ammi goongi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lafz lafz likhon teri tareef me?
lafz
lafz
lafz
lafz
lafz
lafz
lafz
lafz
lafz
kafi hai ya or likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larky waly:
“Bus G jaldi se Shadi kr dain…
Larki waly:
“Nahi abi Larki parh rahi hy”
Larky waly:
“To Hamara Larka kon sa Kaka hy
jo Kitabein Phaar dy ga.;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: yaar tm subah se mitti khod rhe ho,kia baat hai,
Santa: kuch nahi yaar
Dada ji ne kha hai'k maine unka naam mitti me mila dia hai bas woi dhond raon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Ghar Se Maar Kha kr,
Gusse Me School Ja Raha Tha
Ek admi Ne Pucha
Beta Padhte Ho?
Bacha: Nhi School Ki Dress Pehen K
Tere Baap K Barat Mai Ja Raha Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
>> Ammi ne kaha Sms Chor do
=Abba ne kaha Night pkge karana chor do
=Dostun ne kaha Mobile se belns Churana chor do
=PaAro ne kaha Ganney ka Rus Peena chhor do..
=Andhay ne kaha mujhe SARAK k us paar chor do
*OR
=Ek Din aayega , Jab GIRL FRIEND ke Bachay bolengey:
=MAMU Zara School chhor Do..
by Mazhar Khan (few years ago!)
1Sardar aur Pathan ko 1000 rupee road per gire mile to sardar kehta ke 50-50 karte hain to Pathan bola baqi 900 ka kiya karen ge!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :agr ap ka dost aur lover doob sahe hun tu ap kisko bachau ge.
Student:doob jane du salun ku wo aik sath kia kar rahe the
by Sabir shah (few years ago!)
Major Rohail-
Khan sab Carry Lougar bill
Aa gya hai
.
Phatan-
Lo G pehle
Bijli,gas,pani ka bill
Ur ab ye carry lugar bill
Bolo kon se bank me jama krvana hai
Ur DUE date kya hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)