Banta: yaar tm subah se mitti khod rhe ho
Banta: yaar tm subah se mitti khod rhe ho,kia baat hai,
Santa: kuch nahi yaar
Dada ji ne kha hai'k maine unka naam mitti me mila dia hai bas woi dhond raon
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.
Ek ne gana shuru kiya
Jaisey hi gana band kiya baki ke do gir padein!
Bolo kyon?
Stupid eis liye
Baki dono ne tali bajai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab rewards him with a mercedez.
Few days later arab again needed the blood,
Memon donates again.
Arab sent him "Till ke Laddoo",
Memon asked "why not new mercedes?"
Arab replied : "ab marey ander memon ka khoon gardish
ker raha
hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Janty ho. Raat mai
Sab se zyada maza. Kab Aata hy!
Jab kisi soay hue ko jaga ker kaha jaye.
K
“chal vai kaka os Manji ty hoja”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:sarak pe golian chal rahi thi .
Is english me tarnslate karo.
Student:tablets were going on the road.
by Sabir shah (few years ago!)
GIRL-dear,sunday 1st show k BALCONY k"CORNER"wale 2 ticket book kr k Rkhna..
BOY-Lekin"CORNER"wale ticket nai mile toH??
GIRL-TO MOVIE dekhenge...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- “Kal aapne apne bache ko bahut pita|
Aakhir aisi kya baat ho gayi thi usse?”
Banta- “Darhasal do din baad us badmaash ka result nikalne waala hai aur mai aaj hi ek mahine ke tour par jaa raha hu|
by Pak101.com (few years ago!)
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.
Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?
Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga
Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Shouted In A BANK:
Has Any 1 Lost A Bundle Of Currency Notes
Tied Wid A Red Rubber Band?
Many Hands Were Raised
Santa:
Here Is Dat Rubber Band.
by Pak101.com (few years ago!)
A baby monkey asks his father, Father why r we so ugly? The father says to him, don't stress my son u should see the one who is reading this!!
by khalid hussain (few years ago!)
1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,
Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.
Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha
“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.
by Pak101.com (few years ago!)