Mere Ghar Mein Mera Hi Hukam Chalta Hai
Ek Din Santa Apne Dost Banta Ko Khushi Se Bata Raha Tha.
Santa: “Mere Ghar Mein Mera Hi Hukam Chalta Hai, Main Kahta Hun Garam Paani Leke Aao To Meri Biwi Le Aati Hai”
Banta: “Garam Paani Hi Kyun?”
Santa: “Arey, Garam Paani Se Bartan Achhi Tarha Dhulte Hai Na“
by Pak101.com (few years ago!) / 1299 views
Similar Jokes
1 Larki Ne Namaz Hajaat Parhi
Aur Apni Shadi K Liye Dua Mangne Lagi
To Sharm Aa Gai Kehne Lagi
“Ay Allah Main Apne Liye Kuch Nahi Mangti
Bas Meri Ammi Ko Ek Khobsurt Damad De De”
Pata Hai Kya Hua?
.
.
.
Uski Choti Behan Ki Shadi Ho Gayi.
Moral: Dua Clear Mangni Chahiye.
Kya Pata Kis Time Qabool Hojaye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj
nahin aaya,
kaha na kabhi kabhi aata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Once a sardar was looking at a WANTED poster & was
wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane
kyon diya ?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lagta hai mujhe pyar hu gia hai
.
.
.
.
.
Apne ap se
bhai Allah pak ne kia pyara banaya hai
by Sabir shah (few years ago!)
Premika-Tum to bas apne kaam me lage rehte ho..Meri to koi prwah hi nhi he tumhe!Santa -Oye, Pyar krne wale kisi ki prwah Nahi karte
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan PCO
Gaya
.
.
Aur
operator ko 2 zordaar thappar lagaye,
.
Guess
y?
.
?
?
.
.
.
?
.
Bcoz
.
Shop per likha tha k
Number milane se pehle 2 lgana mat bhuln
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)