Nani (to a kid)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. . Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Husband asks: Do you know the meaning of WIFE?
It means… Without Information, Fighting Every time!
WIFE says: No darling , it means :- With Idiot For Ever
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A boy came running to the kitchen. Boy: Dad, there is an ugly monster at the door. Dad (Looking at his wife): Tell him we have already got one!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larki Boht sakun se park
me bench pr leti thi
1 faqir aya or hans k bola
Hello darling :*
.
Larki ghuse se:
Tumhari jurat kese hui mujhe darling kehne ki?
.
Faqir:
sohnyo! Fir mere bed te ki pae krdey o..??:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.
Paas betha 1 aadmi bola: Jo zada metha khata hai wo jaldi mar jata hai.
Bacha: Aap ko maloom hai mere dada ki umar 100 saal hai.
Admi: Wo metha kam khate hon ge?
Bacha: Nahi, wo apne kaam se kaam rakhte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ke ghar ladki hui .ab use chinta ho gai ki uski beti badi hogi to ladke chedge.
Santa:-per maine iska intzaam kar liya hai.
Banta:-kya?
Santa:-maine apni beti ka naam didi rakh diya hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakistani to American: Tum choron k sath kya Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte hain. Un k khany peeney ki her cheez ka khayal rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi, Tum abhi hum se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:kal rat tum mujhey neend
mein galian kion de rahey thai?
Husband: tumhey ghalat fehmi hoi hai..
Wife: kesi ghalat fehmi?
Husband: Yehi k mein neeend mein tha..
by nadeem (few years ago!)
They say that marriage makes a man dizzy, and
it`s true. As soon as I got a wife, I lost my balance
at the bank
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:
Yar Kal Main Tennu Kinni Wari Cal Keti
Par Tu Phone Nai Chukya
SHEIKH:
Kyn Chukan?
Jera Main 25
Rupay Da Gana
Lugwaya A
O Tera Peo
Sunay Ga??
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy proposing a girl: Darling kya tum mujhse shaadi karogi?
Girl: Tameez se baat karo!!!
Boy: Behen ji, kya aap mujhse shaadi karogi???
by Pak101.com (few years ago!)