Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza ayaaaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd
ane wala hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se Nahi
Jo Musibat Ke Waqt Dost Akela Chhod De. Main Zarur Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Oye Tera viyah ho gya?
Friend: Aahoo
Sardar: Kuri nal?
Friend: Hor ki mundy nal v hunda a ?
Sardar: Aahoo , Meri pehn da te Mundy nal hoya si
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Petrol Pump Gya
Board Pr Likha tha
mobile Use Kerna Mana Hai
us Ne Mobile Nikala Or Sb Doston Ko Call Kr k kaha
phon mat krna
Main Petrol Pump pe hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Baloch stdnt apne math k teacher se
"arrey sir amara poty aya ay"
Math's teacher: poty aya he to toilet jao na beta"
Baloch: arrey sir amare swal ka answer poty(40) aya he. Tm b na sir jao arrey :-
by Pak101.com (few years ago!)
Why do Indian women want same husband in next life too??
.
.
Bcoz
Efforts taken by her to change him in this life will not b wasted!! ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.
Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.
Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kuch log
itne
itne
itne
itne
pyare hote hain k un ki tareef k lye alfaz kam par jate hain.
For exmpale
aap
mujhe hi dekh lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa :Oye Kya Kr Raha Ho?
Banta : Is Baby Ki Aawaz Record Kr Raha Hun!
Santa :Kyun?
Banta : Wo Jab Bada Ho Jaega
Use Iska Matlab Puchunga
by Pak101.com (few years ago!)