Baby Ki Awaz Ki Recording
Santa :Oye Kya Kr Raha Ho?
Banta : Is Baby Ki Aawaz Record Kr Raha Hun!
Santa :Kyun?
Banta : Wo Jab Bada Ho Jaega
Use Iska Matlab Puchunga
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!
Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Sharmaji chess Khel rahe The
1st sharmaji - Bahut ho gaya ,ab khel band karte hai
2nd -thik ha , wais bhi tera ghora aur mera hati hi bacha ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:1 over me kitne bal phanke jate hain,
punjabi:6
sardar:bilkul galt ,1 ball 6 bar phainka jata hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Aadmi Ko Din Mein Sote Hue Ek Machhar Ne Kaata.
Aadmi Hairan Hote Hue Machhar Se Bola: “Tum To Raat Ko Aate The?”
Macchar Ne Kaha: “Kya Karoon Saahab Ghar Mein Maan-Baap Bimaar Hai Ek Choti Bahan Hai Jiski Shadi Karni Hai Ladke Walon Nai Dahej Mein Ek Liter Khoon Maanga Hai Isliye Overtime Karna Pad Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Owned A Factory.
He Issued Orders That Only Married
Men Would Be Employed.
Friend Asks:
Why This ?
Banta Reply:
Because Married Men Are More Obedient.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed
Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Puts His Hand on his Girlfriend's hand.
While Driving from Islamabad to Lahore.
She smiles and said: You can go Further.And
Pathan Drives to Multan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Fact of Class Room:
Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey
To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz
He Might be Afraid That You Know More Than Him!
Be Positive. :-)
by Pak101.com (few years ago!)