Banta Owned A Factory

Banta Owned A Factory.
He Issued Orders That Only Married
Men Would Be Employed.
Friend Asks:
Why This ?
Banta Reply:
Because Married Men Are More Obedient.

by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat

Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki

Banta: That’s Great Yaar..

Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER

by Pak101.com (few years ago!)
Maths teacher to a brilliant

Maths teacher to a brilliant pathan:
aap 8 apples ko 6 logon me kese equallly divide kro ge?

Pathan: Juice bna k.

by Pak101.com (few years ago!)
Double Insult

Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.

Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea

Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea .
Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha . Aur Aes tarah jang shoro ho ge
.America : Hum Chand per jakr jahaz banyge .
Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga. 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa class me gadha lekar aaya

santa class me gadha lekar aaya,
teacher kyu lekar aaye ho,
sir aapne hi kaha tha ki aap gadhe ko bhi inssan bana dete hai...

by Pak101.com (few years ago!)
Operation Or Postmortem

Nurse: Udas kyu baithe ho sir?

Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.

Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.

Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…

by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha

Aik aadmi talaab main naha raha tha.Police wala kehta hai“Chal ooye bahar aa kar kapry pehanTeri Talashi leni hai!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do judwa baache kamare me baithe the

Do judwa baache kamare me baithe the

Ek haans ke lot pot ho raha tha aur dusra udaas tha

Dad : Tum itna kyun haans rahe ho

Son : Mummy ne itni thand me dono baar isi ko nehla diya!

by Pak101.com (few years ago!)
Eik sardar ja rha tha raste mein

Eik sardar ja rha tha raste mein 1board nazar aaya likha tha 'PARHNE WALA GADHA' sardar ko ghussa charha Mita ke likh dia' LIKHNE WALA GADHA'

by Pak101.com (few years ago!)
Sub se dua ki apeel

1 larki jis k umer 18 year hai bahut pyari hai wo bechari GHQ hospital I.c.u ward me




nurse hai dua karen wo mujh se set ho jae .

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook