Banta Owned A Factory
Banta Owned A Factory.
He Issued Orders That Only Married
Men Would Be Employed.
Friend Asks:
Why This ?
Banta Reply:
Because Married Men Are More Obedient.
by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!)
Maths teacher to a brilliant pathan:
aap 8 apples ko 6 logon me kese equallly divide kro ge?
Pathan: Juice bna k.
by Pak101.com (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea .
Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha . Aur Aes tarah jang shoro ho ge
.America : Hum Chand per jakr jahaz banyge .
Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa class me gadha lekar aaya,
teacher kyu lekar aaye ho,
sir aapne hi kaha tha ki aap gadhe ko bhi inssan bana dete hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.Police wala kehta hai“Chal ooye bahar aa kar kapry pehanTeri Talashi leni hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do judwa baache kamare me baithe the
Ek haans ke lot pot ho raha tha aur dusra udaas tha
Dad : Tum itna kyun haans rahe ho
Son : Mummy ne itni thand me dono baar isi ko nehla diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Eik sardar ja rha tha raste mein 1board nazar aaya likha tha 'PARHNE WALA GADHA' sardar ko ghussa charha Mita ke likh dia' LIKHNE WALA GADHA'
by Pak101.com (few years ago!)
1 larki jis k umer 18 year hai bahut pyari hai wo bechari GHQ hospital I.c.u ward me
nurse hai dua karen wo mujh se set ho jae .
by Sabir shah (few years ago!)